5 Kasım 2012 Pazartesi

Re: [TMOZ:565410] mantık

1.soruda ilk parantez p  2. prantez r  sonuç p ve r olur  tablo ve değer vererek bulunabilir

5 Kasım 2012 22:30 tarihinde A B <matematikce5@gmail.com> yazdı:
Sorulara bakabilir misiniz Kısa çözümleri var mı acaba

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

[TMOZ:565410] Re: yine karmaşık sayı....

pardon küpü almayı arg için unutmusum
 

cevap :   54 cis 770




5 Kasım 2012 Pazartesi 17:28:01 UTC+2 tarihinde Çehregül yazdı:
 
 
 Z1 = 6. ( cos110 - isin110 )
 
 Z2 = 4. ( cos (-20) + isin200 )
 
Z1 in küpü bölü Z2 = ?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565407] 7. Sınıf Kaynak Kitap

Değer yayınları
Coşku yayınları
karekök yayınları


5 Kasım 2012 15:09 tarihinde what lion <dedec46@gmail.com> yazdı:
Arkadaşlar 7. sınıflara yardımcı kaynak aldırmayı düşünyorum

tavsiyesi olan varmı? İskanto durumu hakkında bilgisi olanlarında fikrini bekliyorum

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 



--
                           Ünal  CANAL
Bostancı İlköğretim--> (İlhami Ahmed Örnekal Orta) Okulu Matematik Öğretmeni

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565407] BAYRAM ŞEKERİ NİYETİNE MATEMATİĞİN KARA KUTUSU PDF ÖĞRETMEN ÖRNEKLERİ

ama hocam en azından başlığı falan değiştirseniz...

5 Kasım 2012 21:28 tarihinde Matematik Sevgisi <huseyindemir88@gmail.com> yazdı:

kitabı indirmeyenler varsa indirsinler diye sayın hocam 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 



--
Murat ÖZTÜRK

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

[TMOZ:565407] Re: yine karmaşık sayı....

z1= 6 cis250    z2= 4 cis (-20)

Z= z1^3 / z2 =  54 cis 270  = -54i






5 Kasım 2012 Pazartesi 17:28:01 UTC+2 tarihinde Çehregül yazdı:
 
 
 Z1 = 6. ( cos110 - isin110 )
 
 Z2 = 4. ( cos (-20) + isin200 )
 
Z1 in küpü bölü Z2 = ?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

[TMOZ:565405] karmasık


--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

RE: [TMOZ:565403] 6 soru


 3)   tüm altküme sayısı=1024
 
1 elemanlı düzgün küme  10
2 elemanlı düzgün küme  9             toplam düzgün küme sayısı  =10.11/2=55
3 elemanlı düzgün küme  8
.
........................
.                                                          1024-55=969  diyorum doğru mu?
.+.
 
10 elemanlı düzgün küme  1

Date: Mon, 5 Nov 2012 12:23:07 -0800
From: ahmath.arduc@gmail.com
To: tmoz@googlegroups.com
Subject: [TMOZ:565399] 6 soru

1) A = {1, 3, 5, …, 2011} kümesinin 2 elemanı alınarak farkları farklı kaç değişik pozitif tamsayı elde edilebilir?
2) A = {1, 2, 3, …, 2011} kümesinin, biri diğerinin 3 katı olan iki elemanlı kaç alt kümesi vardır?
3) Boş kümeden ve birbirinden farklı 2047 kümenin birleşimi en az kaç elemanlıdır?
4) Tüm elemanları ardışık doğal sayılar olan kümelere "düzgün küme" diyelim. Örneğin; {3, 4, 5} ve {6} kümeleri düzgün kümeler iken {2, 4, 5} kümesi düzgün küme değildir. A = {1, 2, 3, …, 10} kümesinin alt kümelerinden kaç tanesi düzgün küme değildir?
5) A = {1, 2, 3, …, 22} kümesinden seçilen farklı a, b, c ve d elemanları ile oluşturulan (a+b)/(c+d) ifadesinin alabileceği en büyük tam sayı değeri için a + b toplamı kaçtır?
6) Ardışık sayıları eleman kabul eden {1}, {2, 3}, {4, 5, 6}, {7, 8, 9, 10}, … kümelerinin herbirindeki eleman sayısı bir önceki kümenin eleman sayısından 1 fazladır. Ayrıca, herbir kümenin en küçük elemanı, bir önceki kümenin en büyük elemanından bir fazladır. S_n, n. kümedeki elemanların toplamını verdiğine göre S_22 kaçtır?

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565403] Re: Geometri Programı Üzerine Düşüncelerim

muharrem hocam, sanırım buradaki hiç kimse vektörlerin müfredata dahil edilmesine karşı değil.  vektörlerlerin nimetlerini bize anlatma.  :)   sağlığa bile ne kadar yararlı olduğunu biliyoruz. :)

kendi adıma ben öğrenciye aynı anda 3 konu birden öğretilmek istenmesinin mümkün olmadığını söylüyorum.  olmuyor da zaten. konuları bilenler için konular arası bağlantı kurması açısından dediklerinize katılıyorum. ama yeni öğrenen birine zor...

öğrenciye yamuğun onlarca özelliklerini öğreteceğim derken zırt diye köşe koordinatları verilen yamuğun çevresi sorulursa veya orta tabanın vektörel ifadesi sorulursa yapılabilecek birşey yok. 

meyve tabağında elma, portakal ve havuç var. üçünü aynı anda yemek olmuyor. teker teker yenmeli. :)


söz konusu sistem belki üniversitelerde, belki de fen liselerinde olabilir ama diğerlerinde bence mümkün değil.

bir de sanırım bu sistemi hazırlayanlar bile siz kadar savunmadılar.  :)))

saygılar hocam. 

 


5 Kasım 2012 21:25 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Sevgili Arkadaşlarım;

Vektör Kavramı
ve vektörel yaklaşım üzerine
düşüncelerimi yazacağım:

Sayı ve şekil kavramları ne kadar matematiksel ise
vektör kavramı da o kadar matematikseldir.
Soyutlamanın fiziksel evrenden yapılmış olması,
vektörü matematiğin dışına çıkarmayı gerektirmez.
Sayıların ve şekillerin de aynı fiziksel evrenden
soyutlandıkları unutulmamalı.
Bir üniversite matematiği kitabının sayfalarını
rastgele çevirdiğinizde, sayfaların yarısında
vektörel ifadeler gözünüze çarpar.
Uzay analitik geometrisini vektörsüz düşünmek imkansızdır.
Çok değişkenli fonksiyonlara koordinat sistemlerinde
karşılık gelen yüzeyler, vektörel yaklaşımlarla incelenir.
Bunları konu edinen vektörel analiz, matematiğin önemli dallarındandır.
Değişik geometri sistemlerinin çıkış noktası olan geometrik dönüşümler 
vektörel yaklaşımlarla kolayca açıklanır.
Sayılar ve şekillerle yapılandırılan sistemlerdeki düşünme sanatları
vektörlerle de yapılabilir. Ayrıca; vektörel yaklaşımlar o düşünce
sistemleri içinde de düşünme sanatlarına farklı açılımlar getirir.
Yine; Lise matematiğinde karmaşık sayılar ve analitik geometri
konularında nasıl kolaylıklar getirdiği apaçıktır.
Matrisleri vektörlerle birlikte işlemek, matris kavramına çok şey katar.
...
Böylesine matematiksel bir kavramın, kaynağına da katkısının olmaması düşünülemez.
Elektrik akısının, ışık akısının, magnetik akının, işin,... skaler çarpımla;
momentin, akım taşıyan bir telin etrafında oluşan magnetik alanın,... vektörel çarpımla
ifade edilmesi öğrenciyi hem matematiği hem de fiziği anlamlı bulmaya yönlendirecektir.
"Matematik, matematik içindir." denilebilir.
Ancak; hiçbir uygulaması olmayan matematik dalı da o yönde gelişmez.
Geliştirilmesine gerek duyulmaz.  
Sırf sanat olsun diye yapılan matematik, sadece yapanı ilgilendirir.
Demek istediğim;
Vektörel yaklaşımlar fizikte kullanılıyor diye, 
bu öz be öz matematiksel kavramı fiziğe bırakamayız. 
...
Sayılar ve şekillerle kurulan yapılara böylesine katkıları olan vektör kavramının 
matematiksel bir yöntem olarak lise-1 veya lise-2'de verilmeye başlanması 
son derece yerinde olmuştur.
Bu sayede; 
hem lisede hem de üniversitede,
hem matematik konuları arasında
hem de matematik ve fizik konuları arasında 
organik bağların kurulması sağlanabilecektir.
Hangi gerekçe ile yapılmış olursa olsun;
böyle olumlu bir dönüşümden geri dönüş yapılması
yetiştirmeye çalıştıklarımızın zararına olacaktır.
Devam edeceğim.
Sevgiler, saygılar.
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

[TMOZ:565402] acil soru

teşekkürler

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

[TMOZ:565402] Re: polinom testinden bir soru ( eski bir olimpiyat sorusumudur?)

tesekkürler hüseyin hocam




5 Kasım 2012 Pazartesi 00:56:27 UTC+2 tarihinde brndnz yazdı:
1-1/2+1/3-1/4+1/5-........+1/2009+2011=1/1006+1/1007+.....1/2009+x  ise x=?


--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

[TMOZ:565400] mantık

Sorulara bakabilir misiniz Kısa çözümleri var mı acaba

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

[TMOZ:565399] 6 soru

1) A = {1, 3, 5, …, 2011} kümesinin 2 elemanı alınarak farkları farklı kaç değişik pozitif tamsayı elde edilebilir?
2) A = {1, 2, 3, …, 2011} kümesinin, biri diğerinin 3 katı olan iki elemanlı kaç alt kümesi vardır?
3) Boş kümeden ve birbirinden farklı 2047 kümenin birleşimi en az kaç elemanlıdır?
4) Tüm elemanları ardışık doğal sayılar olan kümelere "düzgün küme" diyelim. Örneğin; {3, 4, 5} ve {6} kümeleri düzgün kümeler iken {2, 4, 5} kümesi düzgün küme değildir. A = {1, 2, 3, …, 10} kümesinin alt kümelerinden kaç tanesi düzgün küme değildir?
5) A = {1, 2, 3, …, 22} kümesinden seçilen farklı a, b, c ve d elemanları ile oluşturulan (a+b)/(c+d) ifadesinin alabileceği en büyük tam sayı değeri için a + b toplamı kaçtır?
6) Ardışık sayıları eleman kabul eden {1}, {2, 3}, {4, 5, 6}, {7, 8, 9, 10}, … kümelerinin herbirindeki eleman sayısı bir önceki kümenin eleman sayısından 1 fazladır. Ayrıca, herbir kümenin en küçük elemanı, bir önceki kümenin en büyük elemanından bir fazladır. S_n, n. kümedeki elemanların toplamını verdiğine göre S_22 kaçtır?

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565398] akıllı tahtada kullanmak üzere 20 soruluk logaritma, ekte altta çözümlerini de ekledim..

Hocam teşekkürler...

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565396] vektör soruları



 
 



--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

[TMOZ:565396] fonksiyonun artan olduğu aralıkta sınır nerden başlıyor ? ve neden?


--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565393] vektör soruları



 
 


--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565395] lopitalsiz olursa sevinirim

teşekkürler


5 Kasım 2012 Pazartesi 21:26:53 UTC+2 tarihinde barış gümüş yazdı:

umarım hata yapmamışıımdır

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

[TMOZ:565394] Re: muharrem şahin hocamın dökümanlarından en büyük ve en küçük argümenti bulma sorusu



5 Kasım 2012 Pazartesi 17:48:57 UTC+2 tarihinde yakup3154 yazdı:

Bora hocam esas argument dediğini varsayarak çözmeye çalıştığımda arctan ifadeli sonuçlar buldum.Hala yardımlarınızı bekliyorum.Bu arada teşekkürler
fikri hocam. 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

[TMOZ:565392] Derleme Sorular paylaşım

Geçenlerde farklı kaynaklardan derleme problemler paylaşılmıştı
(Muhakeme problemleri konusu). Tüm YGS-LYS konularından ortalamanın
üzerinde zorlukta böyle sorulara ihtiyacım var ama her konudan. Böyle
bir paylaşım yapıldı mı acaba.

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:565392] Re: muharrem şahin hocamın dökümanlarından en büyük ve en küçük argümenti bulma sorusu



5 Kasım 2012 Pazartesi 17:48:57 UTC+2 tarihinde yakup3154 yazdı:

Bora hocam esas argument dediğini varsayarak çözmeye çalıştığımda arctan ifadeli sonuçlar buldum.Hala yardımlarınızı bekliyorum.Bu arada teşekkürler
fikri hocam. 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565390] vektör soruları


 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf