Arkadaşlar saati 5 tl ye des verende var 150 tl ye ders verende var
lise - üniversite öğrencisi ne tutturursa ders veriyor.
Fizik-Biyoloji fen v.s. öğretmenleri de matematik dersi veriyor.
Birde veli verilen özel ders karşılığında ödediği parayı sanki boşa yada çöpe atmış gibi görüyor. Böyleleri için saati 10 değil 500 tl den versen uygun olur. Önemli olan verilen dersin karşılığında alınan paranının hak edilip edilmediğidir. Vicdanen rahatsan 200 tl alsanda olur. rahat değilsen 5 tl alsan kul hakkıdır. Önemli olan hakkıyla ders bulup hakkederek kazanmaktır.
-- http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder