Hallettim arkadaşlar teşekkür ederim ..:)
"Akıp giden zaman içinde bir kafesteyim,
Her türlü amelde çok ahesteyim,
Kabrim beni bekliyorken dünyalık hevesteyim,
Uyandır artık Ya Rab! belki son nefesteyim..!"
(Hz. Mevlâna)
Her türlü amelde çok ahesteyim,
Kabrim beni bekliyorken dünyalık hevesteyim,
Uyandır artık Ya Rab! belki son nefesteyim..!"
(Hz. Mevlâna)
27 Haziran 2013 23:11 tarihinde M.Şah EKİN <msekin21@gmail.com> yazdı:
denedim bişey olmadı..:)f-11 uçak modumu ..:)))şaka bir yana ne işe yarar?"Akıp giden zaman içinde bir kafesteyim,
Her türlü amelde çok ahesteyim,
Kabrim beni bekliyorken dünyalık hevesteyim,
Uyandır artık Ya Rab! belki son nefesteyim..!"
(Hz. Mevlâna)
KOLAY diye birşey, ZOR diye hiçbirşey yoktur...27 Haziran 2013 23:09 tarihinde M.Şah EKİN <msekin21@gmail.com> yazdı:anında video indirmeme ek program ihtiyacı olmadan mozilladaki eklenti sayesinde indirebiliyorum.Bu en büyük artısı bu yüzden şimdilik bunu kullanmayı tercih ediyorum.choreme ram i çok yoruyordu (son zamanlarda onu fark ettim. Veya ben öyle sanmış da olabilirim)Neden mimozilla -chorome-i.e+opera hepsini birden kullandım düne kadar.Ancak pc ye format attıktan sonra mozillayı sadece kurdum.
ilginiz için çok teşekkür ederim bu arada.
"Akıp giden zaman içinde bir kafesteyim,
Her türlü amelde çok ahesteyim,
Kabrim beni bekliyorken dünyalık hevesteyim,
Uyandır artık Ya Rab! belki son nefesteyim..!"
(Hz. Mevlâna)
KOLAY diye birşey, ZOR diye hiçbirşey yoktur...27 Haziran 2013 23:02 tarihinde Orhan Demirci matematik ogretmeni <orhande1642@gmail.com> yazdı:
Hocam sorun nasıl çözülür bilmiyorum ama mozilladan vazgeç bencebende ilk çıktığından beri mozilla kullandım hatta 50-60 tane eklenti ekledimson zamanlarda herşeye hata vermeye başladı en ufak bi sorunda çöktüartık google chorome kullanıyorum tek bi sorun bile yok.. tavsiye ederim.--27 Haziran 2013 22:36 tarihinde M.Şah EKİN <msekin21@gmail.com> yazdı:
--mozilla firefoxu kullanıyorum.
Düne kadar olmayan bir sorunla karşılaştımekran açılırken arama çubuğu fare ile beraber
kaybolup tekrar görünür hale geliyor.ekteki resimde ifade etmeye çalıştım umarım anlaşılmıştır.
bu can sıkıcı durumdan nasıl kurtulabilirim.
Şimdiden teşekkürler."Akıp giden zaman içinde bir kafesteyim,
Her türlü amelde çok ahesteyim,
Kabrim beni bekliyorken dünyalık hevesteyim,
Uyandır artık Ya Rab! belki son nefesteyim..!"
(Hz. Mevlâna)
KOLAY diye birşey, ZOR diye hiçbirşey yoktur...
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
--Orhan Demirci
Konsept DershaneleriGazipaşa - Turgut Özal Blv ADANA
Matematik-Geometri Öğretmeni
Bir Matematikçi asla ölmez! Sadece bazı fonksiyonlarını kaybeder..
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder