kullanılabilir.
2 Nisan 2012 22:24 tarihinde Orhan GÖKÇE <orhangokce07@gmail.com> yazdı:
Trigonometrik fonksiyonların grafiğini 10. sınıflara anlatırken pratik yönteminiz veya basit ama kavratıcı yöntemleriniz falan var mı?Bir de grafik çiziminde örneğin sinx grafiğinde artan yada azalan kısımların eğrilerini kavratmak ta zorlanan oldu mu?Sorular garip gibi ama özellikle konuyu yeni işleyenlerin derdimi anlayacağını düşünüyorum..Matematik Bültenine ulaşabileceğiniz indirme sayfası:--1-http://orhangokce.wordpress.com/
2-http://www.4shared.com/dir/38540684/53625cc5/MatematikBulteniArsivi.html
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
arifler bildikleri kadar konusur..- gandalf
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder