28 Mart 2011 Pazartesi

[tmoz:413011] Re: denklem sistemi/

muharrem hocam rahatsızdınız.umarım iyileşmişsinizdir.ışığınıza
ihtiyacımız var hocam.Allah a emanet olun

On 28 Mart, 18:46, Güray <guraygul2...@gmail.com> wrote:
> üstad ım burada bana söz düşer mii
>
> On 28 Mart, 18:38, Muharrem Şahin <muharre...@gmail.com> wrote:
>
>
>
> > Güray Hocamla yine güzel buluştuk.:)
>
> > 28 Mart 2011 18:36 tarihinde Muharrem Şahin <muharre...@gmail.com> yazdı:
>
> > > Denklemler homojen terimli olunca y = mx
> > > deyip taraf tarafa bölerseniz, sonuç görünür sanıyorum.
> > > Kolay gelsin.
>
> > > 2011/3/28 hakan®öğretmen <quver...@gmail.com>:
>
> > >> ...
>
> > >> --
> > >>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf-Alıntıyı gizle -
>
> > - Alıntıyı göster -- Alıntıyı gizle -
>
> - Alıntıyı göster -

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: