20 Ocak 2012 Cuma
[TMOZ:489049] Köklü İfadeler (3 soru)
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:489048] benzerlik
Matematik ve geometri , şu kainatın yaratıcısı ve sahibi Rabbimizin ,
Mukaddir ve Musavvir isimlerinin cüz-i bir tecellisidir.
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:489047] Re: FONKSİYONLAR - LİMİT VE SÜREKLİLİK FASİKÜLÜ ÇIKTI
kadir deniz
çayeli ah-ni anadolu lisesi
çayeli rize
05065780355
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:489046] MATEMATİK PROĞRAMI
değiştiği sorusuna teknoloji ve hayat her gün değişiyor diğer
ülkelerde bu böyle bizdede böyle olması doğal dediler cevap beni
tatmin etti." demişsiniz hocam ama beni tatmin etmedi.
Ekteki araştırmayı son anda fark edip başkalarında istatistik var bizde neden yok diyerek son anda (hatta MEB okul kitapları dahi basılmışken ) müfredata istatistik eklediklerini düşünüyorum.
Bu kadar çok konu ( üstelik her dersten ) normal bir lise öğrencisinin beynine aşırı ağır bir yük getirir.
Bir sürü şey öğretmeye çalışıp öğrencilerin büyük çoğunluğuna öğretemiyorsak burada hatayı öğretmen ya da öğrencide değil sistemde ararım.
Matematik programı üzerinde çalışılırken Abdülkadir Yılmaz beye aşağıdaki e postayı göndermiştim.
"Değerli hocam,
Eminim diğer branşlardan müfredat hazırlayan hocalarımızla görüşüyorsunuzdur.
Sadece Matematik ,Fizik , Kimya ve Biyoloji derslerinin müfredatlarına göz
attığımda bile öğrenciden öğrenmesini beklediğimiz ( Ya da Milli
Eğitimin beklediği , ya da üniversite sınavının beklediği ....) bilgi
miktarının devasa boyutta olduğunu görüyorum. Asıl soru şu bence.
Öğrenci pek çok konuyu yüzeysel olarak mı öğrensin, yoksa daha az
sayıda konunun bilgilerini öğrenip onları ilişkilendirmeyi,
yorumlamayı ve yeni bilgi üretmeye çalışmayı mı öğrensin.
Bence Matematik ,Geometri , Fizik , Kimya ve Biyoloji derslerinin 4
yıllık müfredatını normal bir aklın layıkıyla öğrenmesi mümkün değil.
Saygılarımla"
Konular azaltılmayıp üstelik arttırıldığına göre görüşümü değiştirmem için bir sebep yok.
Çalışmalarınızda kolaylıklar diliyorum.
Bir baba olarak da Allah çocuklarımıza sabır versin diyorum.
Saygılarımla
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:489045] Re: ODM (www.odm.com.tr) Doküman Paylaşım Sistemi
ODM (www.odm.com.tr) Doküman Paylaşım Sistemi'nde paylaşılan son iki doküman İbrahim KUŞÇUOĞLU hocamızdan. TMOZ üye öğretmenlerinin hazırlamış olduğu 2 adet YGS Matematik Denemesi. İbrahim hocamıza ilgisinden dolayı teşekkür ederiz.
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:489044] Re: Köklü sayılar
Halil , ben özelden yardımcı olmaya çalışıyorum mesajlarımı yanıtsız bırakıyorsun.sadece çözümlerimi istiyorsun tamam ben birazdan yolluyorum.Ben sana vakit ayırıp konuyu hazmedeceğin şekilde anlatmak istedim.Anlaşılan sen sadece kendi sorularının çözümlerini istiyorsun evet SADECE ÇÖZÜM!...20 Ocak 2012 17:54 tarihinde Halil6034 <depprem34@gmail.com> yazdı:SORULARI ÇÖZEN VAR MI HOCALARIM :(
On 20 Ocak, 17:48, Muharrem Şahin <muharre...@gmail.com> wrote:
> :)))) Seninle baş etmek zor.
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--YORUMLAMADAN YORMAYALIMKOLAY diye birşey, ZOR diye hiçbirşey yoktur...
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:489043] Re: Köklü sayılar
SORULARI ÇÖZEN VAR MI HOCALARIM :(
On 20 Ocak, 17:48, Muharrem Şahin <muharre...@gmail.com> wrote:
> :)))) Seninle baş etmek zor.
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:489042] Re: Köklü sayılar
On 20 Ocak, 17:48, Muharrem Şahin <muharre...@gmail.com> wrote:
> :)))) Seninle baş etmek zor.
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:489041] MATEMATİK PROĞRAMI
üniversiteden de hocam Şeref MİRASYEDİOĞLU başkanlığında 2006 dan beri
uyguladığımız yeni proğramımız tekrar anlatıldı. Bu proğramla ilgili
hala proğramla ilgili bir önerimiz varsa düşünebileceklerini ve
uygulayabileceklerini söylediler.Anlatım şeklinde geçen bu toplantıda
toplantının beyin fırtınası şekline çevirilmesini talep etsem de bu
şekle çevrilmedi.
matematik proğramının neden bu kadar hem de okulun son gününde
değiştiği sorusuna teknoloji ve hayat her gün değişiyor diğer
ülkelerde bu böyle bizdede böyle olması doğal dediler cevap beni
tatmin etti.
2 saatlik proğram uygulaması olmasının gelişen şartlarla ve
insanların ihtiyaçlarıyla çeliştiğini söyleyince zannedersem sosyal
veya tm gibi (şu anda böyle alanlar yok ama) sınıfları kastederek bunu
oluşturduklarını söyledi ama şu anda tıp isteyen öğrencilere bizim
okulda 2 saatlik proğramı uyguluyoruz.
9. sınıf matematik proğramının başlangıç şekli olan mantık ve
kümeler sonra fonksiyonlar öğrencileri korkutuyor bunu söyledim (benim
düşüncem olmakla birlikte ben 1. dereceden denklemler oran orantı ve
problemler olarak başlaması gerektiğini sonra sayılarla devam etmesi
gerektiğini düşünüyorum. devamında kümeler bağıntı fonksiyon işlem
gelebilir )
proğramla ilgili yazmış oldukları kitabı internete koydukları halde
bunu hiç incelemediğimizden şikayetçi oldular. bazen gereksiz
şeyleride anlattığımızı bunların sebebi olarak ta kitabı incelemememiz
olduğunu söylediler. bizler mesela 9. sınıflardaki fonksiyonlar
konusundan örnek verdik köklü ifadelerin tersleri var dedik ama
proğram kitapçığında bunun olmadığını gösterdiler ders kitaplarında
olduğunu söyleyenlerede ders kitaplarını kendilerinin inceleyemediğini
söylediler. izin veren kendileri olmadığını belirttiler. hatta bu
soruları 9. sınıfta derste kendimiz çözmediğimiz gibi test
kitaplarından getirilse dahi çözmeyin dediler:) bana göre mantıklı ama
bu seferde kötü bilmeyen öğretmen oluyorsun.
geometri proğramından sorumlu olmadıklarını o konuda bilgileri
olmadığını ve o grubu tanımadıklarını ifade ettiler(yaylım ateşinden
kurtuldular) şikayet ve isteklerimizi talim terbiyeye mesaj olarak
atmamızı istediler.matematik proğramında da böyle taleplerimiz olursa
bu taleplerin hepsinin kendilerine iletildiğini söylediler
mesala geçen günlerde mantık konusunda ya da oparetörü hakkında
mesaj geldiğinide ifade ettiler (10 saatte 3 veya dördü bazen okulun
ilk haftası gidiyor zaten yetişmiyor) bunuda dahil etmeyi
tartışmışlar aynı şekilde integral de belirli integralin belirsizden
önce verilmesinin sebebinin bu şekilde gelen istekler olduğunu da
belirttiler
etkinlik uygulayın diyorlar. bunlar bir yerde toplansa etkinlik
kitabı veya dosyaları oluşturulsa ve biz bunlardan faydalansak diyoruz
kabul etmiyorlar bunun öğretmenin öğretmenliğine hakaret olduğunu
söylediler öğretmenleri sınırlamış oluruz diyorlar ben aynı düşüncede
değilim
teknolojik materyaller neden bir yerde toplanmıyor !
proje ödevleri için her ilde her öğretmen yılda 2 tane ödev
geliştirse bu ödevler bir öğretmene senelerce yeter diye belirttiler
bigisayarları ders kullanımında soru çağırmak için kullanmamamız
gerektiğini onlarla uygulama yapmamız gerektiğini mesala 3 dikme
kuralını gösterirken parobolün denklemdeki değişkenlerin değişmesiyle
ne gibi değişeceğini uygulamalarla gösterdiler fatih projesini
inşallah bu şekilde soru çağırmak için uygulamamamız gerektiğini
geçmişte bilgisayar sınıfları oluşturulduğunun bu sınıflarda matematik
gibi uygulamalarda yapmamız gerektiğini fakat o kadar paranın çöpe
gittiğini bazılarına öğrencilerin bile dokunamadığı ise ülkemizin acı
gerçeklerinden sadece biri sadece bilgisayar dersi için kullanılmaya
çalışıldı fakat bazı okulllarda bilgisayar sınıfı var fakat bilgisayar
öğretmeni de yoktu
ölçme değerlendirme konusunda o kadar güzel bahsedildi ki tekrar bir
ölçme değerlendirme kitabı alıp okumam gerekiyor kendimce daha iyi bir
şekilde kullanabileceğimi farkettim
bu proğramın uygulanabilmesi için bir öğretmenin ders çeşidininde az
olması gerektiği arkadaşlarca belirtildi
ARKADAŞLAR ÇOK YAZDIM BİLİYORUM AMA İŞİMİZ BU OLUNCA BU KADAR
DEĞERLİ OLUNCA SİZLERİNDE FİKİRLERİNİ ALIP KENDİLERİNE İLETMEK İÇİN
TELEFON NUMARALARINI VE MAİL ADRESLERİNİ ALDIM ORAYA BU BAŞLIK ALTINDA
YAZILANLARI ARAYIP İLETECEĞİM GÖRÜŞLERİNİZİ VE OLUMLU KATKILARINIZI
BEKLİYORUM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
BU MESAJI HOCAM TMOZ ANA SAYFADA TUTARSANIZ SEVİNİRİM
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
19 Ocak 2012 Perşembe
[TMOZ:488825] MY GEO İÇTEĞET Ç
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:488824] Kare Sorusu
Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)
Hocam sorunun çizimi çok uzun oluyor.ama bir yol sunayım.A noktasından BC ye kenarortay çizin
19 Ocak 2012 20:13 tarihinde erdinç çavlan <erdoska@gmail.com> yazdı:
Arkadaşlar çok uğraştım göremedim yardımınız lazım... Şimdiden
teşekkürler.. --
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:488823] acilll ilgilenirseniz sevinirim...
Ben bu şekilde bulmaya calistim.
Dogru mudur
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:488822] Kare Sorusu
Arkadaşlar çok uğraştım göremedim yardımınız lazım... Şimdiden
teşekkürler.. --
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:488821] SAYI problemleri
verirse,Sudenin kalemlerinin saısı Zeynep'in kalemlerinin sayısından 9
eksik oluyor.Buna göre zeynep'in kaç kalemi vardır cevap 18 şimiden
teşekkürler :)
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:488820] 4 basit eşitsizlik+ 1 karmaşık sayı sorusu yardım
Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:488819] Kare Sorusu
teşekkürler.. --
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:488818] Re: Kare sorusu
Arkadaşlar çok uğraştım göremedim yardımınız lazım... Şimdiden teşekkürler...
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Fwd: [TMOZ:488817] Skechpad Türkçeleştirildi.
Kimden: sadece aslı <aslidoganmath@gmail.com>
Tarih: 19 Ocak 2012 19:59
Konu: [TMOZ:488816] Skechpad Türkçeleştirildi.
Kime: tmoz@googlegroups.com
Değerli arkadaşlarım,
Kıymetli Erol Karakınık Hocamızdan gelen müjdeli bir haberi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Bildiğiniz gibi Geometer's Sketchpad (GSP- Geometricinin Çizim
tahtası) dünya üzerinde yaygın olarak kullanılan bir dinamik matematik
yazılımıdır. Yazılım bu alandaki ilk örneklerden biri olma özelliğini
taşımakta ve geometrinin temel felsefesini koruyarak da bu özelliğini
sürdürmektedir.
Bir süredir bir grup akademisyenin çevirisi üzerinde çalıştığı
Geometer's Sketchpad nihayet Türkçe'ye kazandırılmış bulunuyor.
Çeviren akademisyenlerin beklentisi geometriyi öğrenme ve
öğretme için önemli bir teknoloji olan Sketchpad Türkçe yazılımının
kullanımını teşvik etmek ve yaygınlaştırarak öğrencilerimizin
hizmetine sunmaktır.
Aşikar olduğu üzere Sketchpad lisanslı bir yazılımdır. Skethcpad Türkçe ücretsiz Türkçeye kazandırılmıştır ve orijinal üründen ucuza satılmaktadır. Türkçe
lisans TEKVAR Şirketi aracılığı ile satılmaktadır.
Web adresi:http://tekvar.com/sketchpad
Hayırlı olması dileklerimle...
ZEYNEP ASLI DOĞAN
Matematikle başınız mı dertte!
www.dersverilir.net/aslimath/
Bireylerinin matematiksel düşünce yetisi gelişmemiş toplumlar,sorgulamayan toplumlardır...
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
BURDUR ANADOLU LİSESİ**Matematik, bilim adamlarının anlaşılmaz konuşmaları ya da hayatımızın en
güzel yıllarında başımıza bela olan bir ders değildir. Matematik bir yaşam biçimidir, hayata bakış açısıdır
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:488816] Skechpad Türkçeleştirildi.
Kıymetli Erol Karakınık Hocamızdan gelen müjdeli bir haberi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Bildiğiniz gibi Geometer's Sketchpad (GSP- Geometricinin Çizim
tahtası) dünya üzerinde yaygın olarak kullanılan bir dinamik matematik
yazılımıdır. Yazılım bu alandaki ilk örneklerden biri olma özelliğini
taşımakta ve geometrinin temel felsefesini koruyarak da bu özelliğini
sürdürmektedir.
Bir süredir bir grup akademisyenin çevirisi üzerinde çalıştığı
Geometer's Sketchpad nihayet Türkçe'ye kazandırılmış bulunuyor.
Çeviren akademisyenlerin beklentisi geometriyi öğrenme ve
öğretme için önemli bir teknoloji olan Sketchpad Türkçe yazılımının
kullanımını teşvik etmek ve yaygınlaştırarak öğrencilerimizin
hizmetine sunmaktır.
Aşikar olduğu üzere Sketchpad lisanslı bir yazılımdır. Skethcpad Türkçe ücretsiz Türkçeye kazandırılmıştır ve orijinal üründen ucuza satılmaktadır. Türkçe
lisans TEKVAR Şirketi aracılığı ile satılmaktadır.
Web adresi:http://tekvar.com/sketchpad
Hayırlı olması dileklerimle...
ZEYNEP ASLI DOĞAN
Matematikle başınız mı dertte!
www.dersverilir.net/aslimath/
Bireylerinin matematiksel düşünce yetisi gelişmemiş toplumlar,sorgulamayan toplumlardır...
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:488814] Köklü İfadeler Soruları (6 tane)
bende bukadar.
--Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf












