12 Ekim 2013 Cumartesi

Re: [TMOZ:677720] performans

Cocuklar 10 soru çözeceğine, 1 özelliği (muhtemelen matematiksel dille teoremi) kanitlasinlar yeter. Geometride bu gayet kullanışlı olur.
Ayrıca en ağır anladığını düşündüğümüz çocuğu bile hor görmeden! (cunku anlamaya çalışmak gibi büyük bir erdemi var) derste cok soru çözmek yerine mesela ikinci derece denklemlerin daltasinin nasil elde edildiğini göstermek gerekir diye düşünüyorum. Anlamak istemeyen öğrenciler zaten cok soruyu da onemsemeyecektir.
Soru kalıplarını çözüp ezberci eğitim yerine, o sorunun ilgili kavramini öncelikli olarak vermek gerekir.
Ne yazık ki bu yaklasimi destekleyecek kaynak kitaplar eskilerde kaldı. Şimdi popüler olan soru üzerinden lafta konu öğretimi...

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.

Hiç yorum yok: