1 Kasım 2012 Perşembe

[TMOZ:563626] ek ders ile ilgili mevzuat

merhaba arkadaşlar
benim ek dersler ile ilgili yönetmelikteki bir maddeyle ilgili sorum var.

"MADDE 6- (1) Kapsama dâhil örgün ve yaygın eğitim kurumlarında görevli olup, aylık karşılığı ders görevini tamamlayan;

b) Genel bilgi ve meslek dersleri öğretmenlerine 6 saati zorunlu olmak üzere haftada 15 saate,

kadar alanlarında, alanlarında ek ders görevi verilemeyen veya kısmen verilebilenlere, ihtiyaç halinde ve istekleri üzerine alanları dışında da ek ders görevi verilebilir."

bu maddede zorunlu kelimesinden kastedilen; bizim istememiz halinde idarenin verme mecburiyeti mi yoksa idarenin istemesi halinde bizim alma mecburiyetimiz mi?

benim çalıştığım lisede 2 matematik öğretmeniydik ve biri gitti. benim 26 saat dersim var ve toplam 54 saat ders var. müdür kalan derslere girmesi için ücretli bir öğretmen talep etmiş. ben müdürden 4 saatlik bir matematik dersi daha istedim ancak müdür reddetti. ben okulun mevcut tek matematik öğretmeni olarak 30 saate kadar ders talep edebilir miyim? bunu öğrenmek istiyorum.

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: