2 Ekim 2012 Salı

Re: [TMOZ:552143] polinom sorusu

üzülecek bir durum yok Muharrem hocam sadece sorunun vermiş olduğu "acaba ben mi yanlış yaptım" düşüncesiyle öyle yazmış bulundum. daha önceki göndermiş olduğum soruların çözümlerinin hepsine teşşkür etmiştim zaten.. emeğe saygım o yönden sonsuzdur.. bu sefer sorunun vermiş olduğu durumdan dolayı böyle bir yanıt verdim.. kusur ettiysem affola.. ancak böyle şeyleri şahsa yönelik değil de genel konu olarak açarsanız sevinirim sonuçta ben bir yanlış yaptım. ama sizde beni günah keçisi seçtiniz.. bende bu konuyu dile getirmek istedim.. 

2 Ekim 2012 21:16 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Duran Hocam;
Bu vesileyle, soru gönderen diğer arkadaşlarıma da
bir şeyler söylemek istiyorum.
Emeğe saygılı davranıldığında, burada hizmet tavan yapar.
Kendi adıma şunu söyleyebilirim:
Ben bu cevapları yazarken "Ah! Ne keyifli!" diyerek yazmıyorum.
Soranlara ve izleyenlere yararlı olmanın mutluluğu ile yazıyorum.
Bir sürü emek verdikten sonra; bir teşekkür umarken (pek yapamıyoruz bunu nedense.)
"Ben de böyle yapmıştım." cevabı insanı geriyor.
Çözümü yazmadan şöyle diyebilirdiniz:
"Ben bunun cevabını -7x buldum. Ama; cevap -16x+9 denmiş."
Ben de, duruma göre; "Siz haklısınız Hocam." derdim.
Emeğimi daha başka paylaşımlara ayırırdım.

Sevgili Arkadaşlarım;
Buradan, daha fazlasını elde edebilirsiniz.
Hem soranlar, hem izleyenler...
Sevgiler, saygılar.   

Not : Duran Hocam;
        Genellikle böyle yapıldığı için uzun uzun yazdım.
        Üzülmeyin.
        Beni de anlamaya çalışın.

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: