29 Ekim 2012 Pazartesi

[TMOZ:562588] Re: tmozun faydasını çok gördüm



29 Ekim 2012 Pazartesi 21:34:42 UTC+2 tarihinde ramsey 13 yazdı:
arkadaşlar kusura bakmayın rahatsız edeceğim ama ben allaha şükür hayata tutnmamım sebebi bu site sayesindedir.Takıntılarımı porblem çözerek zaman geçirmekle yendim.Ben şunu anlıyorum insan sevdiği bir şeyle ilgilenmezse daha da çok körelir.Ben böyle hayata tutunuyorum.

bende de var obsesiflik az biraz .


takıntıların tamamen geçti mi ? ilaç kullandın mı ?  

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: