1 Ekim 2012 Pazartesi

Re: [TMOZ:551696] tmoz@googlegroups.com adlı grubun özeti - 12 Konu konuda 25 İleti ileti

Ödevinizi yaparsanız size çikolata alırım.

Ödevinizi yapmadınız ama ben yinede size gönlümden koptu çikolata aldım.

0 ise 1=1


İbrahim Ataş


1 Eki 2012 tarihinde 18:53 saatinde, tmoz@googlegroups.com şunları yazdı:

Grup: http://groups.google.com/group/tmoz/topics

    sebahattin soylu <as3programmer@gmail.com> Oct 01 06:51PM +0300  

    Ortanın üstü bi seviyede ise fem konu özetli soru bankası öneririm. YGS ye
    girecek her ögrencinin çözmesi gereken bir kitap. Kolay gelsin.
     

     

    liseli3460 <depprem34@gmail.com> Oct 01 06:52AM -0700  

    Çözeceğiniz İçin Teşekkürler...

     

    bjk1903 <ali.akkaynak@gmail.com> Oct 01 07:48AM -0700  

    en büyük=984
    en küçük=-985 farklarıda=1969 çıkar.
     

     

    sebahattin soylu <as3programmer@gmail.com> Oct 01 06:46PM +0300  

    Az buçuk mantık öğrenmiştim alt üst oldu bilgilerim hocam :)
     

     

    sebahattin soylu <as3programmer@gmail.com> Oct 01 05:55PM +0300  

    Hocalarım 9. sınıftaki öğrencilerin iyi anlayabilmesi için 0 ise 1 e güzel
    bi örnek verebilir misiniz?

     

    "Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com> Oct 01 06:07PM +0300  

    "İstanbul Türkiyenin başkentidir" ise "İzmir Türkiyenin başkenti değildir."
    "0 ise 1" denk "1"
     
     
    "İstanbul Türkiyenin başkentidir" ise "Ankara Türkiyenin başkenti
    değildir." "0 ise 0" denk "1"
     
     
    Aklıma bu geldi.

     

    "Köksal yiğit" <koksalyigit@gmail.com> Oct 01 06:07PM +0300  

    Ders çalışmadım sınıfı geçtim mutluyum: )
    0 ise 1=1
     
    KÖKSAL YİĞİT
    Matematik Öğretmeni
    01 Eki 2012 17:55 tarihinde "sebahattin soylu" <as3programmer@gmail.com>
    yazdı:
     

     

    sebahattin soylu <as3programmer@gmail.com> Oct 01 06:38PM +0300  

    Anladım ama sonucun neden 0 oluşunu mantık olarak ben bile anlamıyorum
    hocam :) Ders çalışmadım sınıfı geçtim mutluyum :) bi parça uyuyor da ders
    çalışmaz isen sınıfı geçersin pek mantıklı gelmedi :)
     

     

    yasin <yasintasin@hotmail.com> Oct 01 08:25AM -0700  

    ^ işaretini üs olarak gösteriyorum.
    0^0 sayısı kitaplarda tanımsız olarak veriliyor.Neden tanımsız?
    Peki 0^0 sayısını tanımlasaydık bu sayı kaç olurdu?

     

    saban derya <sabanderya@gmail.com> Oct 01 05:25PM +0300  

    isa hocam ,lasılığı var mı bu testlerin .
     
     
     

     

    hakan®öğretmen <quverty7@gmail.com> Oct 01 07:35AM -0700  

    konuyu başından sona okudumda paralel evrende kaç dakika geçti :)

     

    sebahattin soylu <as3programmer@gmail.com> Oct 01 05:47PM +0300  

    AFGD şeklini birleştirdiğinde şeklin bir dikdörtgen oldugunu görürüz.
    Dikdörtgende köşegenler dik kesişmez. İdeal dikdörtgen yani kare konumuzun
    dışındadır.
     

     

    "kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com>" <mukeye@gmail.com> Oct 01 05:36PM +0300  

    :)
     
     
    --
    *Ey Yolcu,*
     
    *Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
    Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar
    otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen **adımlarını sabit,
    yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş laf).*
     
    * Ş.N(ks)ve AHG(ks)
    *

     

    "Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com> Oct 01 05:00PM +0300  

    Hocam;
    Şekildeki bilgiler eksik.

     

    bjk1903 <ali.akkaynak@gmail.com> Oct 01 07:09AM -0700  

    hocam banada veri eksiği var gibi gelmişti. öğrenci soruyu getirdi
    kalem oynatamadım. verileri bu kadar eksiksiz aldım. sizcede veri
    eksikse sorun yok o zaman çok teşekkürler
     

     

Bu iletiyi, tmoz Google Grubu'na abone olduğunuz için aldınız.
E-posta ile yayın gönderebilirsiniz.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak için boş bir ileti gönderin.
Diğer seçenekler için grubu ziyaret edin.

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: