1 Eylül 2012 Cumartesi

[TMOZ:543318] Re: eski bir espiri

Imran hocam bu da sana gelsin..
Ben balkona ciktim madam teresa..:)

On Sep 1, 7:51 pm, imran sığırcı <imransigir...@gmail.com> wrote:
> bazıları supermış:))
> 1 Eylül 2012 19:45 tarihinde Sercan Koçak <sercanko...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> > Gozünaydin kulagin mersin..
>
> > On Sep 1, 7:41 pm, Sercan Koçak <sercanko...@gmail.com> wrote:
> > > -ingilizler ben izlemem
> > > -almanlar ben anlamam
>
> > > On Sep 1, 7:16 pm, Nihat Akgün <xney...@gmail.com> wrote:
>
> > > > ben kaçtım.
> > > > 5!
> > > > 01 Eyl 2012 18:53 tarihinde "utku bostan" <utkubos...@gmail.com>
> > yazdı:
>
> > > > > Canavar; sana yok.
> > > > > Dinazorlar ama ben zorlamam.
>
> > > > > 1 Eylül 2012 18:50 tarihinde MESUT CETİNER <mesutcetin...@gmail.com
> > >yazdı:
>
> > > > >> Hepsi birbirinden iğrenç hocam :)
> > > > >> 01 Eyl 2012 18:49 tarihinde "murat alagoz" <muratalago...@gmail.com
>
> > > > >> yazdı:
>
> > > > >>  -adamın birinin işi bitmiş diğer adamın işi pire.
> > > > >>> -kelebekler,köstebekler ama ben beklemem.
> > > > >>> -ispanyollar ama ben yollamam.
> > > > >>> -paraleller ama ben ellemem
> > > > >>> 1 Eylül 2012 18:45 tarihinde murat alagoz <muratalago...@gmail.com
> > >yazdı:
>
> > > > >>>> ben kamyonu sürüyordum
> > > > >>>> leonardo da vinci
>
> > > > >>>> 1 Eylül 2012 15:51 tarihinde Sercan Koçak <sercanko...@gmail.com
> > >yazdı:
>
> > > > >>>> evet hocam:)
>
> > > > >>>>> 1 Eylül 2012 Cumartesi 15:35:00 UTC+3 tarihinde Hasan ILGAZ
> > yazdı:
>
> > > > >>>>>>  nasıl soru,
> > > > >>>>>> en az senin espri
> > > > >>>>>> kadar kaliteli di mi? :)
>
> > > > >>>>>  --
> > > > >>>>> --
> > > > >>>>> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan
> > verecek
> > > > >>>>> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> > > > >>>>> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> > > > >>>>> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> > > > >>>  --
> > > > >>> --
> > > > >>> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan
> > verecek
> > > > >>> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> > > > >>> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> > > > >>> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> > > > >>  --
> > > > >> --
> > > > >> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > > > >> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> > > > >> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> > > > >> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> > > > >>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> > > > > --
> > > > > think a way for me!
>
> > > > > --
> > > > > --
> > > > > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > > > > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> > > > > EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> > > > > YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> > > > >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> > --
> > --
> > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> > EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> > YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> --www.superuclu.com

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: