30 Eylül 2012 Pazar

Re: [TMOZ:551376] Re: Uzay


muharrem hocam size katılıyorum, bizim okulda bu kavramları veren bir tek benim, konularda diğer hocalar ileride iken ben gerideyim. Her yıl yeni program gelmesine değil lafım, bu programlar değişirken maalesef biz değişemiyoruz, sanırım eskiye takılmış kalmışız(ben kendimi tenzih ediyorum)
Keşke geometri müfredatlarında ilk konuları içeriye aktarsalardı, neden, çünkü öğrenciler düşünmüyor,düşünmek istemiyor. Çok zorlanıyoruz bunları onlara kavratmayı. Belki bizde sorun vardır bilemem ama öğrenciler üçgen,dörtgen hesaplamak istiyor,geometriyi bunlardan ibaret sanıyorlar

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: