9 Eylül 2012 Pazar

Re: [TMOZ:544911] Re: "Tabletle eğitim korkunç!"

Bill Gates, SCP şirketinden DOS işletim sistemini çok düşük bir miktara satın aldı ve IBM'ye sattı. 80'li yıllarda dünya çapında satış rekorları kırdı (120 milyon nüsha). 10 yıl içinde dünyanın en zengin insanı oldu. Bu serveti ile SCP personelinden bir çok mühendisi Microsoft adıyla kurduğu şirkete transfer etti.
 
Kendisi lise terktir. Bu yüzden babasıyla kavgalar etmiş, babası bir bardak suyu suratına boşaltmış felan filan. (40 yaşından sonra Harvard mezunu oldu o ayrı, parayı veren düdüğü çalar)
 
Bunları, niye yazdım bilmiyorum. Neye göre ne yorum yapacağız belli değil
 
Aşağıda iki üniversiteden resimler var ikiside dünyanın en iyi üniversitelerinden biri Harvard bir MIT
birinde akıllı tahta var öğrencilerde bırakın kalemi, tableti hiç bir şey taşımıyorlar, birinde kara tahta kullanılıyor.
 
Harvard üniversitesinde bir kaç matematik dersine rast gelmiştim şimdi bulamadım beyaz tahta bile değil, kara tahtave tebeşir kullanılıyordu. Başka bir matematik dersinde de akıllı tahta vardı

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: