2 Eylül 2012 Pazar

Re: [TMOZ:543521] Re: Nesin Matematik Köyü’nde YGS-LYS Matematik ve Geometri

Elbette Pi44 hocam, zorla değil ki bu, o halde siz tavsiye etmeyiniz. Belki herhangi başka sebeplerden dolayı tavsiye edebilecek olanlar vardır. Ben de Adana'da ders verdiğim öğrencilerin mezun olanlarının tamamını köye götürüyorum. Biliyorum ki Ali hocadan öğrenip de benden öğrenemeyecekleri yığınla şey var. Onların bundan mahrum kalmasını istemiyorum. Siz belki de tanımadığınız ve nasıl ders anlattığını tahayyül edemediğiniz için 'ben yeterim' diyorsunuz, buna da saygı duyuyorum. (Yanlış hatırlamıyorsam kitap fuarında kendisiyle tanışmaya gittiğinizde size sıcak davranmadığını da söylemiştiniz, bu yüzden size antipatik geliyor da olabilir.) Duyurumuz, 'bir de onlardan dinlesinler, zararı olmaz, yararı olur' diye düşünen meşlektaşlarımıza. Yine de ilgilenip yorumlar yazdığınız için çok teşekkür ederiz.
MY
 
From: Pİ44 <hatici71@gmail.com>
To: tmoz@googlegroups.com
Sent: Sunday, September 2, 2012 3:30 PM
Subject: Re: [TMOZ:543465] Re: Nesin Matematik Köyü’nde YGS-LYS Matematik ve Geometri

Yine çok özür diliyorum.hocamın emeklerine saygı duyuyorum.ama sayın hocam bizler öğretmen değilmiyiz.o zaman öğrencilerimize diyelimki mesala ben; yavrum koca malatyada sana ders anlatacak matematik öğretmeni yok.sen kalk izmire git.orda sana matematik anlatılacak diyeyim.yok böyle bir şey sayın hocam.

1 Eylül 2012 01:36 tarihinde Tufan GENÇ <tufangenc34@gmail.com> yazdı:
pi44 hocam bende çok özür dilerim ama biraz kendimizi öğrenciler yerine koyalım. Ülkenin bir yerlerinde bu hocalardan ders dinleme imkanı sunuluyor onlara. Bu etkinliğe sırf haberi olmadığı için katılamayan onlarca öğrenci olacağından eminim. Ayrıca bu programda maddi kaygıların bulunma ihtimalinin ne kadar düşük olduğunu geçmişte Mustafa Yağcı  açıklamıştı ve hesaplamıştı :) Güzel insanlardan çıkan güzel bir proje destek olmalıyız.


--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 


Hiç yorum yok: