1 Eylül 2012 Cumartesi

Re: [TMOZ:543333] tabletim yine satışta, kalemi olan adnroid tablet almak isteyenlere duyurulur (htc flyer,1.5 ghz -16gb wifi)

hayır tam tersi oldukça basarılı bir tablet ama ben samsung galaxy note bekliyordum, aslında acele ettim flyer için, samsung note cıkınca dayanamadım onu aldım, ama herkes kullanamaz samsung note u tablete göre ekranı küçük,
 satma sebebim begenmemek veya kullanmamak degil samsung note un borcunu kapamak:)
yoksa benim için en önemli etken kalem ve flyerın kalemi çok iyi

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: