18 Mart 2012 Pazar

[TMOZ:508908] acil.10. sınıf geometri

hocam çok teşekkürler.sadece bir yerde sorun var.1. soruda -GA yı nereden yazdık anlayamadım dersem,çok mu uzatmış olurum.tekrar teşekkür ediyorum

Hiç yorum yok: