30 Mart 2012 Cuma

[TMOZ:513041] tmoz görev başına....

tmoz olarak ÖNCELİKLİ OLARAK ÖĞRETMENLER İÇİN çok geniş kapsamlı bir permütasyon kombinasyon binom ve olasılık fasikülü yazalım.
bunu üstadlar editlesin. ygs lys için ve ticari kaygı taşımayan bir not dizisi olsun.
mustafa yağcı hocamızın notlarından daha da kapsamlı bir nottan bahsediyorum.
mesela olasılıkla ilgili binom, poisson, hipergeometrik, genelleştirilmiş hipergeo, negatif binom (pascal), vs bunları teoremlerle veren, bayes teoremini içeren
ve bol örnekli bir fasikül... bunu beraber hazırlayabiliriz.
sanırım 200 sayfa civarında çok sağlam bir nottan bahsediyorum. piyasadaki ygs lys kitaplarında yer alan soru tiplerinin neredeyse tamamı bu çalışmada yer alsa mesela... bunu kendim yapabilirim ama biraz daha zamana ihtiyacım var.
o kadar beklemek yerine böyle bir şeyi gündeme getireyim dedim.
burada çok güzel yorumlar paylaşılıyor hergün. fakat bunlar maillerle uçup gidiyor her ne kadar arşivde kalsa da...


en iyisi bunları adama akıllı derleyip toparlamak... listenin ileri gelenleri bu konuda bence sorumluluğu üstlenmeli...
şahsen bu konulara çok vakıf değil açokçası öğrenme niyetindeyim ama benim de bazı katkılarım ve yorumlarım olabilir..

kısacası çok sağlam ve teorik yönü biraz ağır basan ve ÖĞRETMENLER İÇİN bir
permütasyon kombinasyon binom olasılık notundan bahsediyorum
bu çalışmayı başlatalım ve yeni döneme hazır hale getirelim. her gün bunu revize ederiz.
yazın da çalışırız
yeni dönemde hepimiz bundan faydalanırız...

naçizane önerimdir..


saygı ve hürmetlerimle tüm değerli öğretmenlerimize selamlar...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: