16 Aralık 2011 Cuma

[TMOZ:477212] Re: üçgen çizimi yardım

sayın sercan hocam öncelikle teşekkür ederim
söylediklerinizden yola çıkarak 2 ve 4 teki ifadeler tek bir üçgen
belirtir diyemi anlamalıyım.
fakat 2 deki ifade için söyliyim bu açılara uygun olacak şekilde
birden çok üçgen
yazabiliriz gibi geliyor bana. bir daha baksak nasıl olur...

bu ifadeler bir sorunun şıklarıydı ve soru hangisi bir tek üçgen
belirtmez diye soruyordu
ben daha geniş bir anatım ve bilgi verilsin diye bu şekilde sordum.


On 16 Aralık, 18:11, Sercan Koçak <sercanko...@gmail.com> wrote:
> Bu ölçütlere göre incelerseniz cevaba ulaşabilirsiniz.
>
> On 16 Aralık, 18:03, ahmet sait özyürek <ahmetsaitozyu...@gmail.com>
> wrote:
>
>
>
> > bu soruyla ilgilenebilirseniz minnetar kalırım
> > birde bu konuyla ilgili biraz daha bilgi verirseniz
> > daha daha çok minnettar kalırım
> > teşekkürler
>
> >  üçgen çizimi.JPG
> > 31KGörüntüleİndir- Alıntıyı gizle -
>
> - Alıntıyı göster -

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: