30 Aralık 2011 Cuma

[TMOZ:482202] Re: yol sorusu tekrarlı permütsyon şehir gezintisi

hatamı gördüm hocam çok sağolun.
teşekkür ettim.


bu tip sorularla ilgili değişik tipte soru ve kaynak elinde olan varsa
paylaşırsa sevinirim bu arada:-)

On 30 Aralık, 17:43, ZAFER AĞBULUT(Matematikmarketi.com)
<zfragbu...@gmail.com> wrote:
>                      ikinci 10  demek istedim. bu 14 olursa işlem
> tamam
>
>    On 30 Aralık, 17:40, ZAFER AĞBULUT(Matematikmarketi.com)
>
>
>
> <zfragbu...@gmail.com> wrote:
> >             ÜST satırdaki ikini 10, 14 olmalı   o zaman sonuç doğru
> > olur
>
> >   üst On 30 Aralık, 17:27, mahmut sezai <jesibu...@gmail.com> wrote:
>
> > > bu sorunun cevabına 23 diyor. ben şehir gezintisi mantığıyla yaptığımda 19
> > > buluyorum.
> > > tüm durum -  doğru paraçsından geçtiği durumlar mantığıyla çözdüğümde 23
> > > oluyor.
> > > ben nerde yanlış yapıyorum, arkadaşlar?
> > > soruya ve çözüme yorum yaparsanız sevinirim.
>
> > > bu tür soruların mantığı ile ilgili elinizde döküman varsa (değişik soru
> > > türleri için) paylaşırsanız çok makbule geçer.
> > > ilgilenen herkese şimdiden çok teşekkürler...
>
> > >  yol sorusu.doc
> > > 52KGörüntüleİndir- Alıntıyı gizle -
>
> - Alıntıyı göster -

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: