16 Aralık 2011 Cuma

[TMOZ:477185] 5.sınıf öğrencisi için fikir rica ediyorum(ilkmatzum grubundan henüz onay almadığım için buraya yazdım)

mrb sayın hocalarım.bir lise öğrencisine özel ders verirken 5. sınıf
öğrencisi olan yeğeni için de ısrarla ders istediler. ilköğretim
birinci kademeye hiç ders vermedim daha önce. öğrenci çok zeki, okul
dersleri çok iyi matematikten hep 100 alıyormuş, dersi derste iyi
anlıyor. ben de seviyesine baktım gerçekten iyi. aileye bu durumda
özel derse hiç gerek yok dedim ama daha ilerisi için yetişsin
istiyoruz dediler, oksye şimdiden hazırlansın istiyorlarmış. ilerleyen
sınıfta göreceği bazı kilit konuları şimdiden göstermek mi gerekir bu
durumda dedim ama gereksiz buldum bunu, siz ne dersiniz? daha sonra
zekasını çok yönlü işletmesine yardımcı olacak şekilde olimpiyat
soruları üzerinden çalışmak geldi aklıma. (5. sınıf olimpiyatları için
çok sınırlı kaynak bulabildim bu arada, kaynak tavsiyesi de
alabilirsem sevinirim)
siz hangisini tavsiye edersiniz hocalarım? ya da başka bir fikir
verebilir misiniz?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: