5 Aralık 2011 Pazartesi

[TMOZ:473646] Re: sn hocalarım şu prblm bana büyük problem oldu..çözemedim bi türlü..yardım lütfen..

Muharrem hocam. Zihninize sağlık.
Ben karışık olduğunu bile bile ilk günden başlamıştım.

On 5 Aralık, 11:27, Muharrem Şahin <muharre...@gmail.com> wrote:
> Tüm cevizler x tane olsun.
> 10. gün x/3 tane yemiş.
> İlk 9 gün 2x/3 tane yemiş.
> 9. gün 2x/9 tane yemiş.
> İlk 8 gün 4x/9 tane yemiş.
>
> 5 Aralık 2011 11:01 tarihinde erhan aslan <erhanasla...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
> >  BİR MİKTAR CEVİZİ ,HER GÜN BİR ÖNCEKİ GÜN SONUNA KADAR YEDİĞİ TOPLAM
> > CEVİZ SAYISININ YARISI  KADAR YİYEREK BİTİREN BİR KİŞİ CEVİZLERİ 10
> > GÜNDE BİTİRDİĞİNE GÖRE CEVİZLERİN 4/9 ÜNÜ KAÇ GÜNDE BİTİRMİŞTİR..
> >  CVP :8..
>
> >  --
> > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> > YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf- Alıntıyı gizle -
>
> - Alıntıyı göster -

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: