4 Aralık 2011 Pazar

Re: [TMOZ:473348] "0 dan matematik" kitap projem hakkında fikir ricası ve örnek bölümler

Öğretmenim emeğinize sağlık .Kitap bu şekilde devam ederse Antremanlarla Matematik kitabının muadili olur .Daha özgün bir çalışma için bilgisayar destekli grafik çizimlerle desteklenebilir.

4 Aralık 2011 02:37 tarihinde bora arslantürk <boramat1@gmail.com> yazdı:
arkadaşlar birkaç gün önce diğer projelerimi bırakıp "0 dan matematik" öğretmeyi hedefleyen bir kitaba başladım, içimden geldi,

kısa bir örnek bölüm oluşturdum, olumlu olumsuz eleştiri ve önerilerinizi bekliyorum, nasip olursa 300 sayfa civarı ilk bölümü nisan ayında bitirmeyi planladım

çalışma kitabı şeklinde ve ayrıntılı çözümü ile birlikte hazırlıyorum

kitap bitince nette tamamının çözümü de ücretsiz sunulacak

ayrıca kitap halinde de tamamının çözümlü versiyonunu da bastırmayı düşünüyorum takıldıgı soruda öğrenciler çözümlere bakabilecek

renklendirmeyi göz yormayacak şekilde gerekli yerlere dikkat çekmek ve kolay ayrım için düşündüm

yorumlarınızı bekliyorum yazmayı su an bıraktım gelen cevaplar göre şekillendirip devam edicem inş.

bekledigim yorumlar içerikten cok tarz ile ilgili, içeriğe çok kafa yormadım daha cok sistemle tarz ile ugrasıyorum





--

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
 
BORNOVA/İZMİR

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: