02 Ekim 2011 23:40 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Hakan Hocam;Kafa karıştırmamanın en iyi yolu,doğruda birleşmektir.:)Sevgiler, saygılar.
02 Ekim 2011 21:47 tarihinde hakan arslan <hakanarslan63@gmail.com> yazdı:
yanılıyor olabilirim ama gazi üni. mezunuyum. 1991 yılında kullandığımız soyut cebir ve soyut mat. yazıyordu. zaten meb kaynaklı yeni kitaplarda böyle bir şey yok. bu yüzden öğrencilerin kafalarını karıştırmasak iyi olur demiştim01 Ekim 2011 19:09 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:
soyut cebir ve genel matematik kitaplarında da aralarında asalllık göremedim. Ekteki tanım Anadolu Üni. Genel Matematik kitabından
01 Ekim 2011 18:57 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:
A veya B yayınının dediği çokta önemli değil. Tanım her yerde aynıdır. Rasyolnel sayı içim aralarında asal olma şartı yoktur. Bilisel hiçbir kaynakta böyle geçmez.. Meb in tanımıda bellidir.
01 Ekim 2011 18:43 tarihinde yahya yıldırım <brokergrey@gmail.com> yazdı:
zafer yayınlarında "aralarında asal" tabiri geçiyor.
30 Eylül 2011 01:54 tarihinde erdal karaburun (Öğretmen) <ekaraburun@gmail.com> yazdı:
obeb-okek.sorularına ne dersiniz...
30 Eylül 2011 01:49 tarihinde hakan arslan <hakanarslan63@gmail.com> yazdı:
birbirine denk olan kesirlerin en sade biçimine rasyonel sayı denir ör : 1/2 hem kesir hemde rasyonel sayıdır. 2/4 kesirdir. fakat lise müfredatında bu pek önemsenmez . gerçektende öğrencilerin kafasını karıştıracağından girmeye gerek yok bizim zamanımızdaki soyut mat dersinde a/b içn b farklı 0 ve aile b aralarında asal ibaresi vardı. şimdi nasıl bilmiyorum. hatta öğretmenliğe başladığım yıllarda 7. sınıf kitaplarında bile { 1/2=2/4=3/6=....} kümesinin temsilci elamanı olan 1/2 ye rasyonel sayı denir. diye bir tanım vardı. yine lise ders kitaplarında da a/b ifadesinde a ile b aralarında asal yazardı. iyi hatırlıyorum. gerçi son yıllarda ösym bile matematiksel notasyonlara dikkat etmiyor. sokak dili ile matematik sorusu yazıyor. Bu yüzden birde biz öğrencilerin kafalarını karıştırmasak iyi olur bence. eskiden derste bu tip kavramlara çok girerdim. öğrencilerde bana garip bir şekilde bakardı.0 sinan aşık <s.a.sinan.asik@gmail.com>
[s.a]
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Milli varlığımızın temelini;milli şuurda ve milli birlikte görmekteyiz.
Mustafa Kemal ATATÜRK
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni
--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder