31 Ekim 2011 Pazartesi

Re: [TMOZ:462191] Grubumuz

Öğrenecek ne çok şey varmış...neyse ki tmoz öğretmenleri çoğunu biliyor....

31 Ekim 2011 23:53 tarihinde Muhsin oğuz <matmuh03@gmail.com> yazdı:
+1

31 Ekim 2011 23:47 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

Sevgili Arkadaşlarım;
Bu akşam, Serkan Yaman Hocamın yazılarına ilk
yanıtları verdikten sonra, internet bağlantım kesildi.
Ardından misafirlerim geldi.
Yazışmaları, anında izleyemedim.
Ama; sonradan hepsini okudum.
Ne kadar güzel bir grup olduğumuzu, sözlerinizden
bir kere daha tattım. ("Tatmak" Sevgili Saygın Hocamdan.)
Bu yazımla birilerini yanıtlamak gibi bir amacım yok.
Birileri, ne zamandır söylemek istediklerimi söylemem
için vesile oldu sadece.
Serkan Hocam bazı doğruları çok çirkince söylemiş.
Bizim az bildiğimiz, hele benim çok az bildiğim doğrudur.
Ama, hepimizin gururla söylediği bir şey var:
Biz bu güzel okulun birer öğrencisiyiz.
Birlikte, keyifle öğreniyoruz.
Düşünmenin tadına varıyoruz.
Düşünürken, konular sadece araçtır.
En üst düzey kavramlar üzerinde bilgelik atışmaları 
yapmak gerekmez.
Ayrıca; zamanımız var. Sıra o üst düzey kavramlara da
gelecek. Birlikte oralara da ulaşacağız inşallah.
Ben, gruba girdiğim zamandaki durumumdan çok ilerideyim.
Ortamımızda çok yüksek eğitimli insanlarımız varmış.
Ne güzel. Hata yaptığımızda bizi uyarırlar.
Sık sık ortaya çıksalar da daha hızlı öğrensek.
Ben bu ortamda haddini bilmeyen birine rastlamadım.
Ama; Serkan Hocam bize haddimizi bildirmeye
kalkışarak haddini çok aştı. Bir grubun karşısına geçip
"Herkes haddini bilecek." demek; çirkinliğin, haddini
bilmezliğin tam kendisidir.
Onu bu kadar coşturan asıl neden; birbirimize içimizden
gelerek söylediğimiz, sevgi temelli övgü sözleri olmalı.
Bunlardan normal, dengeli bir insan niye rahatsız olur.
Biz haza insanız. Güzel sözden anlarız. Böyle sözlerle
sinerji yaratırız. Daha güzel üretimler yaparız.
Olumsuzlukları vurgulayan sözler ve davranışlar insanların 
enerjisini törpüler. Öyle ortamlarda herkes birbirine saldırır durur.
Güzellik adına hiçbir şey üretilmez.
Bizler el ele vererek ne kadar güçlü ve mutlu olabileceğimizin
farkına varmış insanların grubuyuz.
Serkan Hocamın da bunun farkına vararak elimizi
sevgiyle tutmasını diliyorum.
Sevgiler, saygılar.






 


















--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Matematikçiler bize her sonucu kolayca kabul ettirebilir. (Muharrem Şahin)
 
 
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: