31 Ağustos 2010 Salı

[tmoz:357322] uzaktan eğitim fiyatları

uzaktan eğitim fiyatları cok yüksek,
bir öğrencim defalarca iü uzaktan egitimi arayıp fiyatını öğrenmek istemiş, teil acan yok hepsi arazi cünkü sistem kedin kendine işliyor,  hala acan yok, denedik
sonra nette özel üniversitelere bakmış uzaktan egitim diger egitimin 10 da biri fiyatla, heralde devlette de ucuz olur demiş, normal harçlar gibi veya ikkinci öğretim gibi olur diye düşünmüş,
ama 2500 lira yıllık ücret şok olduk?????
öğrencim calıştıgı için uzaktan egitimi tercih etti harç 340 lira iken sistem bilgisayar tabanlı ve en ucuz egitim sistemi iken dünyada nasıl bu kadar ücret isteniyor????? aklım almıyor
bu fiyatla gitmesi mümkün degil harcla berraber 3000 lkira nerede , bilgisayar bölümünü kazanmıştı en baba bigisayar kursundan, hem de yüzyüze daha iyi egitim görür bu para ile,
sadece iü de 6000 kişi uzaktasn egitim alıyor  hemen hemen gider sıfır, paraya bakın 6000 x 2500 tl yok kitapmış cdrommuş bunların parası imiş hikaye, inönü ünversitesi aynı egitimi yıllık 500 e veriyor
egitim degil soygun resmen sinir oldum walla
nasıl harclar bakanlar kurulunca belirleniyor ise uzaktan egitim de öyle olmalı üniversiteler bırakınca adamlar soyup sogana ceviriyor

--

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilmektedir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4 kullanmanız önerilmektedir.
* Kitap yazarları veya yayın sorumlusu arkadaşların piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurmasından memnun oluruz. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap, doküman,... istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına sadece içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanmaya özen gösteriniz.
* Beğenmediğiniz bir mesaj veya paylaşımla ilgili gereksiz polemikler oluşturmayınız. Daha iyisini, daha güzelini örnek teşkil edecek biçimde siz gönderiniz.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj gönderenler gurupta yasaklanır.

Hiç yorum yok: