30 Mayıs 2012 Çarşamba

Re: [TMOZ:528676] benzerlik birey

E den  AC ve AB ' ye sırasıyla EK ve EH dikmeleri çizilirse  ABED dörtgeninden  m(ABC)=m(CDE) olacağından  DKE & BHE  üçgenleri EŞ olurlar.Bu üçgenlerin alanları da eşitlenip AHEK 'nın bir kare olduğu göz önünde tutulursa  A(BHE)=4 ve  A(EHA)=8 olacaktır. Bu da  BH : HA =2  olduğunu gösterir.
Nihayet, BHE  ile  BAC  üçgenlerinin benzerliğinden  A ( ABC ) = 36  birimkare  dir.
Sevgiler

31 Mayıs 2012 07:40 tarihinde ilker matematik <ilkermatem@gmail.com> yazdı:
oldukça uğraştım. yardımcı olursanız sevinirim. şimdiden teşekkürler.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:528518] Re: 'İlkokul İçin 5,5 çok erken' İmza Kampanyası destek ...

teşekürler  arkadaşlar desteğe  devam  10000 az  kaldı

30 Mayıs 2012 16:28 tarihinde geo10 <geometri1515@gmail.com> yazdı:
'İlkokul İçin 5,5 çok erken' İmza Kampanyası başlatıldı  http://www.abbasguclu.com.tr/haber/ilkokul_icin_55_cok_erken_imza_kampanyasi.html  lütfen destek olalım . e mail inize gelen onay  mesajını  mutlaka onaylamayı unutmayın SPAM  olarak da  gelebilir kontrol edin  ilgilenen tüm dostlara  tesekürler

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:528517] türev

y=x^-mx+6 parabolünün x eksenini kestiği noktalardan parabole çizilen
teğetler birbirine dik ise m'in pozitif değeri kaçtır?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:528516] Dortgen fbm

Tesekkurler

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:528515] türev

y=x^2-mx+6 parabolünün x eksenini kestiği noktalardan parabole çizilen
teğetler birbirini dik kesiyorsa m'in pozitif değeri kaçtır?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:528514] Re: arcsin tersi

Yukarıdaki sorunun birden fazla çözümü vardır. Ancak en kısa olanı
fonksiyon altında kalan alanı bulduran integral hesabıdır. Bunun ile
birlikte eğer şekilde gördüğümüz taralı alanı hesaplamak için
eksenlere pozitif yönde 90 derece döndürerek bakarsak, y=arcsinx
fonksiyonunun x=siny (y =f(x) fonksiyonunun tersi x=g(y) ) olduğunu
görebiliriz. Dolayısıyla sınırları 0'dan t ye kadar olan
integral( siny.dy ) bize istenilen alanı verecektir.

Ayrıca çözümde belirli integralin içerisinde hangi değişkeni yazacağı
önemli olmaz, yani
0 dan t ye kadar siny dy = 0 dan t ye kadar sinx dx = -cost
+cos0


Diğer bir çözüm yolu dikdörtgenin alanından, y=arcsinx eğrisi altında
kalan ve sınırları x=0 x=kök3/2 olan integral değerini çıkarmak
olacaktır. Ancak bu da uzun yoldur.




On 30 Mayıs, 14:03, meramlı <ahmetiz...@gmail.com> wrote:
> çözümde neden (arcsinx)^-1 yapıldı?http://f1205.hizliresim.com/x/y/75z87.png

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:528513] NB ACER AS5733-384G50Mnkk CI3-380/4GB/500GB/FDOS/1 Kampanyalı! 980 TL

NB ACER AS5733-384G50Mnkk CI3-380/4GB/500GB/FDOS/1

1 Adet yerel Stok + 20 den fazla depo stoğumuzda var Düşünürseniz mutlaka iletişim kurunuz. Stok her an bitebilir.
www.sanalreyon.com.tr ye ekleyemedik bile ürünü az önce kampanya yapıldı.

Taksit konuusnda da yardımcı oluruz bu fiyata Axess Kredi Kartına 6 taksit yapabiliyoruz.

Tel: 0362 234 44 34

Model Ailesi ACER ASPIRE SERISI
Renk SIYAH
CPU Ailesi INTEL CORE I3
İşlemci Modeli INTEL CI3-380M 2,53GHZ
Cache Bellek 3 MB
Ekran Tipi LED
Ekran Boyutu (Inch) 15,6
Dogal Ekran Cozunurlugu 1366X768
Ekran kartı chip seti INTEL GMA HD
Sistem belleği türü DDR III 1066 MHZ
Standart Sistem Belleği (MB) 4096
Sabit Disk (Gb) 500,0
Sabit Disk Devir Hızı (rpm) 5.400
Optik sürücü tipi DVD SUPER MULTI DVD-R/RW COMBO
Ses 5.1 KANAL DOLBY DIGITAL
Ses Bağlantıları KULAKLIK
Ses Bağlantıları MIC
Seri Port YOK
Paralel Port YOK
USB 2 portu 3
HDMI Çıkışı VAR
VGA portu VAR
e-SATA Portu YOK
IEE1394 firewire portu YOK
Irda portu YOK
Bluetooth YOK
WLAN/Wi-Fi VAR
Network 10/100/1000 MBIT
Modem Yok
Kart Bellek Yuvası MEMORY STICK
Smart kart okuyucu 5-1
Media Kart Okuyucu VAR
Klavye türü MULTIMEDYA
Tuş Dizimi Q TR
Fare türü TOUCHPAD
Parmak İzi Okuyucu YOK
Kamera VAR
Pil Ömrü Cinsi 6-cell Li-lon Battery
Net Agırlık Aralıgı KG 2,5 - 3
İşletim Sistemi LINUX
Satış Garanti Süresi (ay) 24

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:528512] SAYI

rakamları farklı abc üç basamaklı sayısının birler ve yüzler basamağındaki rakamlar yer değiştirdiğinde sayı 1xy üç basamaklı sayısı kadar küçülşüyor. bu şekilde kaç farklı abc sayısı yazılabilir?
şıklar 63,64,65,66,67
 
a.x.y.z pozitif tam sayılar ve a>100 olmak üzere a=3x-4=5y+12=4z+2  eşitliklerini sağlayan a nın en küçük değeri için x+y-z kaçtır?
şıklar 47,37,34,32,17
--
Antalya Manavgat Kız Teknik ve Meslek Lisesi
Manavgat/ANTALYA

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:528511] çemberde açı böyle bir soru olabilir mi?



yok hcam sormayın vaktinize yazık açı tanımını imha etmiş soru

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:528510] ÇOK ACİL karekök 2 sayısının ve küpkök 3 sayılarının irrasyonel sayı olduklarını lütfen ispatlayabilir miyiz?

ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:528509] çemberde açı böyle bir soru olabilir mi?

tamam hocam ben bir sorayım. tşk...

30 Mayıs 2012 17:09 tarihinde ŞENCAN <quassifreak@gmail.com> yazdı:
öğrencinize soruyu düzgün yazıp getirmesini söyleyebilirsiniz hocam gördüğüm kadarı ile. (bilmediğimiz birşey varsa bu sayede bizde öğreniriz hocam.)

2012/5/30 kasim atli <kasimatli@gmail.com>
çember ile doğru arasında böyle bir açılı soru ilk defa görüyorum. bir bakar mısınız yoksa eksik mi yazılmış. kaynağı öğrenci. belki de yanlış yazmıştır. cevabını bilmiyorum.


--
KASIM ATLI

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
 
 
 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
KASIM ATLI

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:528507] arcsin tersi

çünkü y eksenine göre bakılmış.

2012/5/30 meramlı <ahmetiznik@gmail.com>
çözümde neden (arcsinx)^-1 yapıldı?
http://f1205.hizliresim.com/x/y/75z87.png

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
 
 
 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:528506] çemberde açı böyle bir soru olabilir mi?

öğrencinize soruyu düzgün yazıp getirmesini söyleyebilirsiniz hocam gördüğüm kadarı ile. (bilmediğimiz birşey varsa bu sayede bizde öğreniriz hocam.)

2012/5/30 kasim atli <kasimatli@gmail.com>
çember ile doğru arasında böyle bir açılı soru ilk defa görüyorum. bir bakar mısınız yoksa eksik mi yazılmış. kaynağı öğrenci. belki de yanlış yazmıştır. cevabını bilmiyorum.

--
KASIM ATLI

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
 
 
 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:528505] Ucgenn



2012/5/30 <ilkermatem@gmail.com>
Tesekkurler

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
 
 
 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:528504] çemberde açı böyle bir soru olabilir mi?

çember ile doğru arasında böyle bir açılı soru ilk defa görüyorum. bir bakar mısınız yoksa eksik mi yazılmış. kaynağı öğrenci. belki de yanlış yazmıştır. cevabını bilmiyorum.

--
KASIM ATLI

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:528503] Geo soru



2012/5/30 <ilkermatem@gmail.com>
Teseekkurler

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
 
 
 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:528502] Ucgenn

Tesekkurler

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:528501] Geo soru

Teseekkurler

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:528500] Re: "M.E.B bakanı ben olsam neler yapardım"

sizin (öğretmenlerin)  bu kadar şaşırmanızı anlamazdım.

29 Mayıs 2012 23:04 tarihinde sinan aşık <sinan.asik.s.a@gmail.com> yazdı:
[s.a]

M.E.B bakanı olsaydınız neler yapardınız. Siz değerli hocalarımın görüş ve düşünceleriyle bu başlıkları dolduracağımız kanaatindeyim. "şunları şunları yapmazdımdan ziyade şunları şunları yapardım şeklinde şahsi fikirler yazarsanız daha verimli ilerleriz. Sadece 2 öğretmenden görüş gelmiş. artacağına eminim :)"

1. öğretmenime sahip çıkardım [mehmet aksu]
2.  Öğretmenlerin görüş ve önerileri

bakan olduğumda yapacağım ilk iş elde olanı (sayısal veriler teknik veriler vs. inceledikten sonra) inceleyip sonra öğretmenlerin görüş ve önerilerini almak maksadıyla (gerekirse teftiş yapan müfettişler vasıtasıyla, daha ciddi veriler elde etmek adına) anketler kayıtlar alırdım tüm okullardan. Bu görüşleri kategorize edip raporlaştırmalarını isterdim. [seminer dönemi daha bu iş için idela bir zaman][s.a]

3. "eğitimde iyi örnekler" türü sempozyumları senede 2 kez her ilde uygulardım. ve orada sunum yapmış bildirili katılmış öğretmenlerin hizmet puanlarına ekletirdim. [derslerde yapılabilecek örnek etkinlikler örnek uygulamalar]. [s.a]

4. araştırma inceleme yapan öğretmeni desteklerdim.[yüksek lisans doktora vs.][s.a]

5. ders saatlerini kısaltırdım.

6. öğretmenlerin özlük haklarının iyileştirilmesine çalışırdım [berceste kızılırmak]

7. kültürüme uygun bir eğitim sistemi hazırlatırım [serhat yaman]

8. Hiç bişey yapmadan yerimde otururdum.öğretmenler ğeitim sahasında düşündüklerimden daha kalitelisinin yapıyor zaten derdim:) [Mehmet Arslan]

9. Şu an milli eğitim bakanı olsaydım talim terbiye kurulundakilerin tamamını görevden alırdım bütün danışmanlarımı da onların yanına gönderir adam gibi bir ekip oluştururdum.[Yaşar Şencan]

10. Eğitimin anasınıfından üniversiteye kadar 'bizim değerlerimizle' toplumumuza-inancımıza-kültürümüze-birikimimize-örfümüze ait olan değerlerle yenilenmesi, anlamsız ve bıktırıcı ders yığınlarının ortadan kaldırılması, içi boş müfredatın tamamen ve gecikmezsizin yenilenmesi şart.[Yasin eren]

11. fen liseleri ile eml lerde aynı matematik konularını almazdım [oğuz özer]

12. Kendi sorumluluğumda olan MEB işleyişi yüzünden öğretmenlere 3 ay yatıyor, hiç iş yapmıyor gibi sözler sarf etmezdim.
Böyle bir düşüncem varsa gerekli alt yapıyı hazırlayarak öğretmenlik mesleğinide 8-17 çalışma saatine dönüştürüp sabit bir maaş veririm.Bu uygulamada ders yükü fazla olan öğretmene ders yükü nispetinde yıpranma tazminatı öderim.[serhat yaman]

13. Makinelerden önce insana yatırım yapardım. Yapılabilirlik ölçüsünde, velileri eğitmeye çalışırdım.[serhat yaman]

14. Hiç bir iş yapmayan öğretmenler var diye bir düşünce varsa bunun önlenmesi benim sorumluluk ve çalışma alanımda olacağından, denetim mekanizmasının daha ciddi çalışmasını sağlarım. Adaletli Denetimler sonunda yeterli bulunmayanların gözünün yaşına bile bakmam. (Bir öğretmenin yaptığı iş binlerce fidanı etkiliyor.)[serhat yaman]

15. Bir öğretmenin yaptığı, ülkeye yatırım olduğundan bu işe kesinlikle para-pul gözüyle bakılmasına izin vermem.
Denetimlerimi sıkı yapıp en iyi kadro ile çalışacağımdan, bu kadronun ne olursa olsun sonuna kadar arkasında dururum.Kol kırılır, yen içinde kalır düsturuyla sorunlarımı kendi içimde halleder, öğretmeni hiç kimseye hedef yapmazdım.[serhat yaman]

16. Tmoz gibi zümreleri takip eder ya da ettirir, eleştirileri dikkate alırdım. İşime hakim olmak adına ne gerekiyorsa  yapar, mutfağa girerdim.[Hakan Parlak]

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:528499] Üçgende alan

 IC yi birleştiriniz. oluşan alanlar a ve b ile orantılıdır.

2012/5/30 Kullanıcı <diyar1934@hotmail.com>

Bu soru için yardımcı olursanız sevinirim..


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
 
 
 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:528499] Üçgende alan

Bu soru için yardımcı olursanız sevinirim..


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf