11 Kasım 2012 Pazar

Re: [TMOZ:567722] DERSANEOLMASAYDI..:)



11 Kasım 2012 18:44 tarihinde murat alagoz <muratalagoz40@gmail.com> yazdı:
ertaş bey zaten öyle bir şey olursa onlarada yazacak bi kaç kelimemiz olur telaş etmeyin

11 Kasım 2012 18:41 tarihinde Ertaş ÖZKAN <erozkan23@gmail.com> yazdı:

sn hocam tabiki tek suçlu dersaneler değil.fakat dersaneleri savunan arkadaşlar sanki okulların lüzumsuz,öğrenci zaten herşeyi dersaneden öğreniyor,öğretmenler okullarda hep oturuyor, herşeyi dersaneciler biliyor.bakanlığın ne yapmaya çalıştığını anlayan yok.okullar daki sistem dersane gibi olacaksa benim için daha kolay.mesela trigonometri yi 2.5 ay anlatacağıma 4 saatte formülleri ver öğrenci çalışsın.dersane bunu yapıyor .deney yok labaratuvar yok eğitim yok.miili eğitimin amacı bu mu?bizim amacımız sadece üniversiteye öğrenci yerleştirmek ise meb bitmiştir.görüşlerinize de katılıyorum. saygılar..


11 Kasım 2012 13:31 tarihinde iskender tökel <iskenderhamza@gmail.com> yazdı:

Hocam en başta söyledik. Sistemin kokuşmuluğun yegane suçlusu dershanelermiş gibi bir algı yaratılmaya çalışılması bana ters geliyor. Diyorsunuz ki iyileri bir araya toplayıp diğerlerini sadece para kazanmak için kullanıyorlar. Liberal ekonomi denen bir olgu var sayın hocam. Beğenmesem de bu ekonomik bir olgu. Adam vergi ödeyip, çalışanının sigorta primini yatırıyorsa (ki çoğu bunu bu şekilde yapmıyor. üstlerine gidilicekse bu konudan gidilmeli) sen sistemi kokuşturuyorsun diye baltalanamazlar. Geçenlerde bir mail paylaşıldı. İnternet üzerinden MEB lysye öğrenci hazırlayacakmış.
 e-Dershane diyelim adamlar bile her öğrenciye açmıyor. seçme yapacağız diyorlar. Başarılı olup yaptıkları işi pazarlamak adına. Eğer öğrenciyi test usulu seçmeye devam edersen enin de sonun da bilginin yozlaşacağı kesindi. gidipte adamlara sizin yüzünüzden oldu demenin bir anlamı yok. seçme kriterlerini çağa uydururlarsa zaten; tarzlarını değiştirmezlerse dershanelere olan talep te azalır. Düşünsenize bir adam başarılı olan çocuğunu dershaneye veriyor ama çocuk başarılı olmuyor. Doğal seleksiyon ile zaten zamanla bu kurumlara olan ilgi azalacaktır.
Ha diyelim ki bilgiyi yozlaştırmadan pratik olanı değil, işin mantığını vermeye çalışırlarsa; ki bu uzun bir süreç gerektirir, kaynakların yeniden oluşturulması, hazırda olan elemanların buna uyumu vs.; ki bunlar zaten eğitim öğretimin cumhuriyet tarihi boyunca erişilmez hedefleri olmuşlardır. nüfusun belirili kısımları eğitilebilirken mümkün olan hedeflerdi, şimdi %100 gibi bir kitlede çok sıkıntı çekilecektir. zaten sizin bu kurumlarla bir zorunuz kalmaz diye düşünüyorum.
Saygılarımla....

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 



--

 Derdin mi var? " Lâ tahzen innallâhe meanâ " ( Üzülme Allah bizimledir )

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

[TMOZ:567722] Re: Sketch pad yardım...

geogebra.org 
hem daha kolay hem bedava :)


On Sunday, November 11, 2012 10:01:50 PM UTC+2, KayrahaN wrote:
Başka bir program da tavsiye edebilirsiniz....

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:567720] Re: 2 dörtgen sorusu

yaptığınızda sorun yok hocam
F noktası B nin sağına denk gelmiş olacak

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

[TMOZ:567720] Re: vektör 9 geo



11 Kasım 2012 Pazar 22:18:41 UTC+2 tarihinde pisagor21 yazdı:

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:567718] çember

4kök2 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:567716] uzayy

çoook teşekkür ederim halit hocam.

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:567716] vektör 9 geo

 
Yalnız I doğru cevaptır.Bir vektör bir reel sayı ile çarpılırsa yönü ve uzunluğu değişebilir.. 
 
 



--
Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguyu paylaşanlar anlaşabilir. (MEVLÂNA)

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:567715] Re: bağıntı (acil)

bağıntının tersinde ikililerin yerleri  değiştiyor. kısaca tersini bulmak için birinci bileşen yerine ikinci bileşen ve ikinci bileşen yerine birinci bileşen yazılır.oluşan ifade bağıntının tersidir.
B = {(a,b) I 3a+(b+2).x =2  ,(a,b)ER}=B = {(a,b) I 3a+xb+2x =2  ,(a,b)ER}
 ise B^-1 = {(a,b) I 3b+xa+2x=2  ,(a,b)ER}
bu ikisi eşit ise
3b+xa+2x=2  ve 3a+xb+2x =2 eşit olmalı.   buradan x=3 olur.
yansıyan bağıntının tersi kendisine eşit olmayabilir.

Matematik Bültenine ulaşabileceğiniz indirme sayfası:
1-http://orhangokce.wordpress.com/ 
2-http://www.4shared.com/dir/38540684/53625cc5/MatematikBulteniArsivi.html 
---------------------------------------------------------------------------­----------------------



11 Kasım 2012 21:51 tarihinde boddi <hakansevinc20@hotmail.com> yazdı:
x=3 nerden geliyor? açıklarsanız sevinirim
11 Kasım 2012 Pazar 21:47:06 UTC+2 tarihinde ŞENCAN yazdı:
yansıyan bağıntının tersi kendisine eşittir desek...

2012/11/11 boddi <hakans...@hotmail.com>

neden? açıklarmısınız
11 Kasım 2012 Pazar 21:37:22 UTC+2 tarihinde Hüseyin Bozkurt yazdı:
x=3 olmalı

11 Kasım 2012 Pazar 21:28:35 UTC+2 tarihinde boddi yazdı:
B = {(a,b) I 3a+(b+2).x =2  ,(a,b)ER}  B bağıntısı tersine eşitse x =?

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
 
 
 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

[TMOZ:567713] çember

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

[TMOZ:567713] vektör 9 geo

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:567712] uzayy



11 Kasım 2012 22:08 tarihinde melda güler <meldaguler@gmail.com> yazdı:

çok iyi olur. çok teşekkür ederim yardımlarınız için

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 



--
Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguyu paylaşanlar anlaşabilir. (MEVLÂNA)

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:567712] Re: bağıntı (acil)

a yerine b , b yerine a yazınca aynı ifadeyi elde etmemiz lazım.
B = {(a,b) I q.a+pb=k  ,(a,b)ER}  biçimindeki bir bağıntıda q=p olmasıyla mümkün


11 Kasım 2012 Pazar 21:51:49 UTC+2 tarihinde boddi yazdı:
x=3 nerden geliyor? açıklarsanız sevinirim
11 Kasım 2012 Pazar 21:47:06 UTC+2 tarihinde ŞENCAN yazdı:
yansıyan bağıntının tersi kendisine eşittir desek...

2012/11/11 boddi <hakans...@hotmail.com>
neden? açıklarmısınız
11 Kasım 2012 Pazar 21:37:22 UTC+2 tarihinde Hüseyin Bozkurt yazdı:
x=3 olmalı

11 Kasım 2012 Pazar 21:28:35 UTC+2 tarihinde boddi yazdı:
B = {(a,b) I 3a+(b+2).x =2  ,(a,b)ER}  B bağıntısı tersine eşitse x =?

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
 
 
 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

10 Kasım 2012 Cumartesi

Re: [TMOZ:567310] permütasyonn


1000=2^3.5^3
(2.3+1)(2.3+1)=7.7=49
saygılar.


10 Kasım 2012 21:38 tarihinde Mesut Topal <mesutopal@gmail.com> yazdı:
bi faydamız dokunduysa, ne mutlu.
 
 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 



--
http://ahmetelmas.wordpress.com/
ahmetelmas-ahmetelmas.blogspot.com
ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                          Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek ! 
!

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:567309] Re: yardım eder misiniz?

 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

[TMOZ:567308] acı-kenar

Daha öncede sormuştum ama sorularıma cevap alamadım

Re: [TMOZ:567307] BİR SORU (PARALELKENAR)

teşekkürle hocam

10 Kasım 2012 23:12 tarihinde Mesut Topal <mesutopal@gmail.com> yazdı:

 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:567305] Re: Doğal sayılar kaç ile baslar?

Boş kümenin eleman sayısını neyle ifade etmeli o halde ?

10 Kasım 2012 19:25 tarihinde Leader <egerci@mynet.com> yazdı:
Gazi mezunuyum, ilk derslerde 1den başlar diye öğretildi

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:567305] Re: yardım eder misiniz?

3. sorunuz
10,12,13 ve 27 alırsın
diğeri zaten 27den küçük olmayacağından koşul sağlanmış olur.
bu durumda 66 olur 5. sayı
fakat bunun da rakamları farklı olmadığından alamazsın
cevap 65 olur

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:567305] DERSANEOLMASAYDI..:)

kimse aydan gelmiyor.hepimiz de dersaneye gittik faydasını gördük .Ama kokuşmuş dejenere olmuş bir sistemi göremiyorsak yazık gelecek nesillere...


10 Kasım 2012 20:26 tarihinde analitik matematik <deniz12yasar@gmail.com> yazdı:
ertaş hocam siz aydan mı geldiniz? dershanelere bu kadar yabancı, hayata bu kadar yalancı olunamaz. :))


murat hocam twetterdan haberimiz var. destekliyorum .


10 Kasım 2012 18:57 tarihinde murat alagoz <muratalagoz40@gmail.com> yazdı:

ertaş özkan bey siz dersanelere şu anda siz bi halta yaramazsınız diyor ve patronlara suçu atıyorsunuz.Ben burada patron olupta faydam olsun diye afedersiniz yırtınan saygıdeğer hocalarımı tanıyorum.siz buralara pek uğramadığınız için bilmezsiniz.lise4 e gelipte tek kelime matematik bilmeyen öğrencilerin zamanında çalışmama ayıplarını size mal edemem kusura bakmayın.

10 Kasım 2012 18:24 tarihinde murat yalcin <gmuratyalcin@gmail.com> yazdı:

Yav TMOZ bu işi beceremiyor biz arkadaşlara destek olmak için bir twitter tag paylaştık siz dersane öğretmeni meb kıtasına gittiniz yineeeeee

10 Kas 2012 12:12 tarihinde "Ertaş ÖZKAN" <erozkan23@gmail.com> yazdı:

arkadaşlar ne olur bu konuda görüş beyan ederken şunları göz önüne alalım.Herkesin mutlaka bir kanaati vardır.Ancak biz siyasetçi değiliz .sermayenin adamı değiliz.birilerinin kölesi hiç değiliz.mantıklı ve sağduyulu olmak biz eğitimcilerin görevi.dersanelerin faydasını ve zararını değerlendirirken sosyolojik,psikolojik ve pedegojik olarak ve bilimsel olarak bakmalıyız.birileri bizleri dersaneye muhtaç ediyorsa sınav sistemini dersaneler birliğinin istekleri doğrultusunda  yapıyorsa kabahat tabiki yönetenlerin.devlet binlerce okul ,öğretmen araç ve gereçlerle çağa uygun metaryallerle donatacak ama okulun pratikte fonksiyonu azaltılacak.dersanalar çok maharetli ise hangi başarısız öğrenciye üniversiteyi kazandırmış.çalışkan başarılı öğrencileri bir sınıfa toplaycak.diğerlerinide piyon olarak kullanacak.900 kişi 30 kişi için çalışacak.ama üniversiteyi kazandıramadığı öğrenci için de başarısızlığı okulun üzerine atacak.okuldaki öğretmen başarısız diyecek.okulda da belki sorunlar var çalışmayan tembel arkadaşlarımız var ama dersanedeki öğretmenler hepsi dört dörtlük mü?iyi öğretmenleri seçme sınıfa diğerleri piyonlara.Anlamadığım şeylerden biride bizler okulda 4 yılda anlatmaya çalıştığımız konuları dersaneler bir yılda öğrencilere öğretecek  bunun mantığı yok.hazır olarak gelmiş  öğrencinin pratiğini geliştirmekten başka bir işlevi yok dersanenin . sınav sistemine uygun çalışma yapıyor.okulların alternatifi olamaz dersaneler.garibim aileler çocuğunun kapasitesini ilgi ve yeteneklerini araştırmadan herkes çocuğu doktor olacakmış gibi dersanelere milyonlarca para yatırıyor.basit hesap okulumda 300 e yakın öğrenci var 2000 tl den 600000 tl  para demek .kim bu müşteriyi kaçırmak ister.dersane senin çocuğun meslek öğrensin üniversiteye giremez demiyor.herkese umut veriyor. şimdilik bu kadar saygılarımla .


10 Kasım 2012 02:13 tarihinde Abdullah Atakul <abdullahatakul@gmail.com> yazdı:

Bulabilirseniz ornekleri gormek faydali olabilir.farkli bir yaklasima benziyor.bende yarin arastirayim.tesekkurler.

10 Kasım 2012 Cumartesi tarihinde iskender tökel <iskenderhamza@gmail.com> adlı kullanıcı şöyle yazdı:
> Hocam Pearson olacaktı doğrusu. Bu bir yayıncı aslında. Okulumuzda kitaplarını kullandığımız için biliyorum bende. Hatta yeni meb kitaplarının kaynakçaları arasında bu yayının kitapları da var. sınav tarzları internette rahat bulabileceğimiz durumda değil ama yarın ben müsait olursam bir kaç resmi paylaşmaya çalışırım. Asıl önemli olan bu yayının açık uçlu soru sormada ve bunları en zahmetsiz şekilde değerlendirme de olan tecrübesi. (Hani ezbere eğitime karşıyız, şıkların olması aslında öğrenme adına kötü birşey ya)
> Yanılmıyorsam yine ABD de uygulanan olimpiyat sınavlarını cevap anahtarlarını da bu yayın geliştirdi. mesela orada uygulanan mantık bence lys gibi soru sayısı 30-40-50 olan sınavların cevap anahtarları için idealdir. şimdi mesela şöyle bir soru olsun 
> x^4-3x^3+.+20=0 denklemini kökler çarpımı nedir? 
> şık yok ama siz cevabınızı işaretlemek zorundasınız. bunu da cevap anahtarında 2x10 luk herbir kısımda rakamların bulunduğu klasik cevap anahtarı benzeri birşey ile yapabilirsiniz. orada birinci satıra 2 ikinci satıra 0 işaretlemek gibi mesela. (uygulanan sınavda 3x10 luk cevaplar kullanılıyor). mesela akla köklü sayı nasıl işaretlenek geliyor. adam soruyu ona göre soruyor. atıyorum bir geo sorusunda kenar 3+3kök3 ise kenar a+kökb ise a.b nedir diye soruyor. 
> Ben tam vakıf olmasamda doğru yanlış, atıyorum türevinin grafiği verilen bir fonksiyon üzerinde yorum soruları için bile bunlar uygulanabiliyor.
> Saygılarımla...
>
> --
> --
> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
>  
> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>  
> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>  
> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>  
>  
>  
>

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:567305] Re: göbes problem soruları veçözümleri paylaşabilirmisiniz



Kıymetli hocam şu an gönderemiyorum ama mücahid diye aratırsanız grupta testler çıkacaktır

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

RE: [TMOZ:567303] Re: göbes problem soruları veçözümleri paylaşabilirmisiniz

gebös testleriniproblem kısmını gönderebilirmisiniz
 

Date: Sat, 10 Nov 2012 13:07:51 -0800
From: muco38@gmail.com
To: tmoz@googlegroups.com
Subject: Re: [TMOZ:567292] Re: göbes problem soruları veçözümleri paylaşabilirmisiniz

kastettiğiniz yayının adı GEBÖS sayın hocam,alt sayfalara inerseniz paylaştığım geböz testlerine ulaşabilirsiniz,üstadlar arşivlerinden özel soruları az sonra yollarlar İNŞALLAH,kolay gelsin
--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/