10 Kasım 2012 20:26 tarihinde analitik matematik <deniz12yasar@gmail.com> yazdı:
ertaş hocam siz aydan mı geldiniz? dershanelere bu kadar yabancı, hayata bu kadar yalancı olunamaz. :))murat hocam twetterdan haberimiz var. destekliyorum .10 Kasım 2012 18:57 tarihinde murat alagoz <muratalagoz40@gmail.com> yazdı:
ertaş özkan bey siz dersanelere şu anda siz bi halta yaramazsınız diyor ve patronlara suçu atıyorsunuz.Ben burada patron olupta faydam olsun diye afedersiniz yırtınan saygıdeğer hocalarımı tanıyorum.siz buralara pek uğramadığınız için bilmezsiniz.lise4 e gelipte tek kelime matematik bilmeyen öğrencilerin zamanında çalışmama ayıplarını size mal edemem kusura bakmayın.
10 Kasım 2012 18:24 tarihinde murat yalcin <gmuratyalcin@gmail.com> yazdı:Yav TMOZ bu işi beceremiyor biz arkadaşlara destek olmak için bir twitter tag paylaştık siz dersane öğretmeni meb kıtasına gittiniz yineeeeee
10 Kas 2012 12:12 tarihinde "Ertaş ÖZKAN" <erozkan23@gmail.com> yazdı:--arkadaşlar ne olur bu konuda görüş beyan ederken şunları göz önüne alalım.Herkesin mutlaka bir kanaati vardır.Ancak biz siyasetçi değiliz .sermayenin adamı değiliz.birilerinin kölesi hiç değiliz.mantıklı ve sağduyulu olmak biz eğitimcilerin görevi.dersanelerin faydasını ve zararını değerlendirirken sosyolojik,psikolojik ve pedegojik olarak ve bilimsel olarak bakmalıyız.birileri bizleri dersaneye muhtaç ediyorsa sınav sistemini dersaneler birliğinin istekleri doğrultusunda yapıyorsa kabahat tabiki yönetenlerin.devlet binlerce okul ,öğretmen araç ve gereçlerle çağa uygun metaryallerle donatacak ama okulun pratikte fonksiyonu azaltılacak.dersanalar çok maharetli ise hangi başarısız öğrenciye üniversiteyi kazandırmış.çalışkan başarılı öğrencileri bir sınıfa toplaycak.diğerlerinide piyon olarak kullanacak.900 kişi 30 kişi için çalışacak.ama üniversiteyi kazandıramadığı öğrenci için de başarısızlığı okulun üzerine atacak.okuldaki öğretmen başarısız diyecek.okulda da belki sorunlar var çalışmayan tembel arkadaşlarımız var ama dersanedeki öğretmenler hepsi dört dörtlük mü?iyi öğretmenleri seçme sınıfa diğerleri piyonlara.Anlamadığım şeylerden biride bizler okulda 4 yılda anlatmaya çalıştığımız konuları dersaneler bir yılda öğrencilere öğretecek bunun mantığı yok.hazır olarak gelmiş öğrencinin pratiğini geliştirmekten başka bir işlevi yok dersanenin . sınav sistemine uygun çalışma yapıyor.okulların alternatifi olamaz dersaneler.garibim aileler çocuğunun kapasitesini ilgi ve yeteneklerini araştırmadan herkes çocuğu doktor olacakmış gibi dersanelere milyonlarca para yatırıyor.basit hesap okulumda 300 e yakın öğrenci var 2000 tl den 600000 tl para demek .kim bu müşteriyi kaçırmak ister.dersane senin çocuğun meslek öğrensin üniversiteye giremez demiyor.herkese umut veriyor. şimdilik bu kadar saygılarımla .--10 Kasım 2012 02:13 tarihinde Abdullah Atakul <abdullahatakul@gmail.com> yazdı:
Bulabilirseniz ornekleri gormek faydali olabilir.farkli bir yaklasima benziyor.bende yarin arastirayim.tesekkurler.
10 Kasım 2012 Cumartesi tarihinde iskender tökel <iskenderhamza@gmail.com> adlı kullanıcı şöyle yazdı:
> Hocam Pearson olacaktı doğrusu. Bu bir yayıncı aslında. Okulumuzda kitaplarını kullandığımız için biliyorum bende. Hatta yeni meb kitaplarının kaynakçaları arasında bu yayının kitapları da var. sınav tarzları internette rahat bulabileceğimiz durumda değil ama yarın ben müsait olursam bir kaç resmi paylaşmaya çalışırım. Asıl önemli olan bu yayının açık uçlu soru sormada ve bunları en zahmetsiz şekilde değerlendirme de olan tecrübesi. (Hani ezbere eğitime karşıyız, şıkların olması aslında öğrenme adına kötü birşey ya)
> Yanılmıyorsam yine ABD de uygulanan olimpiyat sınavlarını cevap anahtarlarını da bu yayın geliştirdi. mesela orada uygulanan mantık bence lys gibi soru sayısı 30-40-50 olan sınavların cevap anahtarları için idealdir. şimdi mesela şöyle bir soru olsun
> x^4-3x^3+.+20=0 denklemini kökler çarpımı nedir?
> şık yok ama siz cevabınızı işaretlemek zorundasınız. bunu da cevap anahtarında 2x10 luk herbir kısımda rakamların bulunduğu klasik cevap anahtarı benzeri birşey ile yapabilirsiniz. orada birinci satıra 2 ikinci satıra 0 işaretlemek gibi mesela. (uygulanan sınavda 3x10 luk cevaplar kullanılıyor). mesela akla köklü sayı nasıl işaretlenek geliyor. adam soruyu ona göre soruyor. atıyorum bir geo sorusunda kenar 3+3kök3 ise kenar a+kökb ise a.b nedir diye soruyor.
> Ben tam vakıf olmasamda doğru yanlış, atıyorum türevinin grafiği verilen bir fonksiyon üzerinde yorum soruları için bile bunlar uygulanabiliyor.
> Saygılarımla...
>
> --
> --
> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
>
>
> --
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder