30 Eylül 2010 Perşembe

RE: [tmoz:362944] KARTEZYEN EĞİTİM YAYINLARI ÖRNEK KİTAP TALEBİ

M.Murat AKÇALI

 

From: tmoz@googlegroups.com [mailto:tmoz@googlegroups.com] On Behalf Of Hüseyin Atıcı <<hatici71@gmail.com >>
Sent: Thursday, September 30, 2010 7:49 PM
To: tmoz@googlegroups.com
Subject: Re: [tmoz:362936] KARTEZYEN EĞİTİM YAYINLARI ÖRNEK KİTAP TALEBİ

 

hüseyi atıcı

30 Eylül 2010 14:22 tarihinde nvaksankur <nvaksankur@hotmail.com> yazdı:

arkadaşlar kartezyen eğitim yayınları 9-10-11 matematik ve geometri
kitapları örnek dağıtımı başlamıştır. Lütfen taleplerinizi
http://www.kartezyen.com.tr adresinden örnek kitap talebi bölümüne
giriniz. Ayrıca burayada sadece adınızı ve soyadınızı yazınız.
Hepinize iyi çalışmalar.

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8  / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

 

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

Re: [tmoz:362943] aritmetik ortalama

AO eşit GO ise sayılar eşittir...7a+3b-8 = 3a-b-20

30 Eylül 2010 20:09 tarihinde yu <ilkerturgay92@hotmail.com> yazdı:
7a+3b-8 sayısı ile 3a-b-20 sayılarının aritmetik ortalamaları
geometrik ortalamasına eşit ise a+b =?

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8  / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

[tmoz:362941] Re: POLİNOMLARDA BÖLME

neden x+1 ile çarptık anlayamadım

On 30 Eylül, 16:56, yu <ilkerturga...@hotmail.com> wrote:
> (x+1)(x^2-x+1)=0  yani x^3+1=0  ise x^3=-1 olur        2010 u  e
> bölersek   (x^3)^670-1   x^3=-1 ise    sonuç 0 olur yani tam bolunur

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

[tmoz:362941] aritmetik ortalama

7a+3b-8 sayısı ile 3a-b-20 sayılarının aritmetik ortalamaları
geometrik ortalamasına eşit ise a+b =?

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

Re: [tmoz:362938] Re: KARTEZYEN EĞİTİM YAYINLARI ÖRNEK KİTAP TALEBİ


Şebnem Göktaş

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

Re: [tmoz:362937] KARTEZYEN EĞİTİM YAYINLARI ÖRNEK KİTAP TALEBİ

zeynep cigdem bal

30 Eylül 2010 19:49 tarihinde Hüseyin Atıcı <<hatici71@gmail.com >> <hatici71@gmail.com> yazdı:
hüseyi atıcı

30 Eylül 2010 14:22 tarihinde nvaksankur <nvaksankur@hotmail.com> yazdı:
arkadaşlar kartezyen eğitim yayınları 9-10-11 matematik ve geometri

kitapları örnek dağıtımı başlamıştır. Lütfen taleplerinizi
http://www.kartezyen.com.tr adresinden örnek kitap talebi bölümüne
giriniz. Ayrıca burayada sadece adınızı ve soyadınızı yazınız.
Hepinize iyi çalışmalar.

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8  / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

Re: [tmoz:362936] KARTEZYEN EĞİTİM YAYINLARI ÖRNEK KİTAP TALEBİ

hüseyi atıcı

30 Eylül 2010 14:22 tarihinde nvaksankur <nvaksankur@hotmail.com> yazdı:
arkadaşlar kartezyen eğitim yayınları 9-10-11 matematik ve geometri
kitapları örnek dağıtımı başlamıştır. Lütfen taleplerinizi
http://www.kartezyen.com.tr adresinden örnek kitap talebi bölümüne
giriniz. Ayrıca burayada sadece adınızı ve soyadınızı yazınız.
Hepinize iyi çalışmalar.

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8  / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

[tmoz:362935] Re: KARTEZYEN EĞİTİM YAYINLARI ÖRNEK KİTAP TALEBİ

taner taşova

On 30 Eylül, 14:22, nvaksankur <nvaksan...@hotmail.com> wrote:
> arkadaşlar kartezyen eğitim yayınları 9-10-11 matematik ve geometri
> kitapları örnek dağıtımı başlamıştır. Lütfen taleplerinizihttp://www.kartezyen.com.tradresinden örnek kitap talebi bölümüne
> giriniz. Ayrıca burayada sadece adınızı ve soyadınızı yazınız.
> Hepinize iyi çalışmalar.

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

[tmoz:362934] Re: KARTEZYEN EĞİTİM YAYINLARI ÖRNEK KİTAP TALEBİ

Mehmet YÜCEL

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

[tmoz:362932] Re: ö.zel t.anımlı fonksiyon 1

x yerine [1/(x+1)]^2 yazmak gerek, o zaman cevap 1+(x+1)^4 olur.

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

Re: [tmoz:362931] Re: düzlem (9 geo )

Sayın Veli Tarhan hocam ilk iletinizle ilgili bir kaç noktaya değineyim, aramızdaki konuşmalar belki biraz daha anlamlı olur.
Grupta şu ana dek 9-10 geo programı ile ilgili yazılıp çizilenlerden çıkardığım en gerçek sonuç ders saatlerinin bu program için yetersiz kalabileceğidir (ÖSYM'nin tutmunu kestiremediğim için net ifade edemiyorum, ayrıca kaldırılan bir dersimiz var ve 72 saat kayıp)
Programla ilgili, kazanımların işlenişi, öğrencilerden alınan reaksiyonlar ve geri dönüşümlerle  beraber,haftalar ilerledikçe daha sağlıklı eleştirilerimiz olacaktır diye umuyorum, kısaca sene sonuna kadar en doğru deneyimler TMOZ da birikmiş olacaktır. Sene içinde programı değiştirme  olasılığımız zaten yok gibi..
olası bir anket çalışmanız başlangıç aşamasında (içinde bulunduğumuz haftalarda) nesnel tutumlarımızın gölgesinde kalır..
 
derin saygılarımla.. 
2010/9/30 barbaros gur <bhgur71@gmail.com>
Veli hocam ben biraz daha ileri gidiyim içlerinden üyelerimiz dahi vardır diyeyim...:D
 
saygılarımla

30 Eylül 2010 18:54 tarihinde Veli Tarhan (Öğretmen) <velitarhan@gmail.com> yazdı:

değil takip etmek haberdar olduklarını bile düşünmüyorum.
Emin olun.

On 29 Eylül, 22:31, barbaros gur <bhgu...@gmail.com> wrote:
> kitap yazarları, komisyon üyeleri (her türden) halihazırda tmozu takip
> etmektedirler diye düşünüyorum...özellikle meşhur dizi-limit
> sorusundan ve dosyasından sonra...
>
> derin saygılarımla....
>
> 29 Eylül 2010 22:00 tarihinde Veli Tarhan (Öğretmen)
> <velitar...@gmail.com>yazdı:
>
>
>
>
>
> > Ayrıca belirtmeliyim ki programı yazan hocalar bu kongreleri
> > kesinlikle kaçırmazlar. Elbette yayınları da yakından takip ederler.
>
> > On 29 Eylül, 21:34, eky <eky....@gmail.com> wrote:
> > > iki düzlemin, iki doğrunun, bir doğru ile düzlemin birbirine göre
> > > durumlarının anlatılması eski müfredatta amaçlar kısmında isteniyordu,
> > > oysa yeni müfredatta buna dair bir kazanım yok. Yani 9. sınıfta bu
> > > detaylara girilmemeli. Öğrencilerin anlayacak düzeyde olması veya
> > > olmaması meselesi olarak değil olaya zaman meselesi olarak bakmak
> > > lazım. Olmayan bir şeyi keyfi olarak müfredatta varmış gibi gösterip
> > > müfredatı daha da yoğun bir hale getirmek doğru değildir. 1. kazanım
> > > çok açık
> > > Nokta, doğru, düzlem, doğru parçası, ışın, uzay kavramları
> > > açıklanacak. Doğrusallık hatırlatılacak vs. detaylarda müfredat içinde
> > > ne kadar derine ineceğimize açıklamalar kısmı ile değinilmiş.
>
> > > MEB 9. sınıf ders kitabı bu konuda müfredatı aşmış oluyor. Daha ilk
> > > kazanımla müfredatın aşılması iyi bir şey değil.
>
> > > İbrahim hocamın soruyu sorma biçiminden daha çok endişe etmiştim.
> > > Malum geometrik çizim başlı başına bir iş, düzlemin çizilmesi
> > > ifadesinden düzlem belirtme şartlarıyla çizilip çizilemeyeceğini
> > > sordukları izlenimine kapıldım.
>
> > > Kitaptaki halini okuyunca burada amaç çizim değil modellemeleri
> > > öğrenciye algılatmak olduğu anlaşılıyor. Gerçi iki düzlem için bile
> > > böyle bir şeyi 9. sınıfta anlatmak doğru değil.
>
> > > "Doğrusal olmayan üç noktadan bir tek düzlem geçer." ifadesine de
> > > girilmemeli. Bunlar düzlem belirtme şartları ki bu ayrıntılar
> > > müfredatta yok.
>
> > > Dikkat ederseniz zaten kitapta bunlar işlenmiş de değil, soru olarak
> > > bunun sorulması da uygun değil. Ne soracağız derseniz, ne öğretilmesi
> > > gerekiyorsa ancak onları soracağız, öğrendiği bilgileri kullanarak
> > > çözebileceği sorular soracağız. Sırf soru sorabilmek için konu icat
> > > edip müfredatı genişletme çabasını hoş görmeyeceğiz ki öğrenciler bu
> > > dersin altında ezilmesin.
>
> > > Konu hazırlarken insan ister istemez kendini frenleyemiyor, geçmişten
> > > gelen alışkanlıkları değiştirmek o kadar kolay birşey değil. Programı
> > > yazanlar o kadar bilinçli hazırlamamışlar bazı şeylerin yerli yerinde
> > > verilmeden kullanıldığını görüyoruz. Dolayısıyla müfredata bir bütün
> > > olarak bakmamız şart, belki ilk ünitede değinmedi ama atıyorum 4.
> > > ünitede direkt kullandırdı ise demekki bu ayrıntı gözden kaçmış deyip
> > > onunla ilgili bilgileri yeri gelmişken 1. ünitede anlatılabilir.
> > > Müfredatın hiçbir yerinde yokken icat çıkarıp inisiyatif kullanarak
> > > konu ilavesine girilmesi ve bunun her yazar ve yayınla
> > > genişletilebileceği unutulmamalıdır.
>
> > > Eğer bu konuda öğretmenler olarak hem fikir olup birlikte hareket
> > > etmezsek bu müfredat öğrencileri iyice ezecek buna izin vermemek
> > > buradaki duyarlı öğretmenlerin elinde olan birşeydir. MEB ders kitabı
> > > dahi müfretat sınırlarını aşıyorken, kitaplara bakarak değil
> > > müfredatın kendisine bakarak hareket etmeli ve öğrencileri kendimiz
> > > yönlendirmeliyiz.
>
> > > İspat biçimlerini gösterdik diye anlatılacak her bilginin ispat
> > > edileceğinin sanılmaması lazım, bazılarını ispatlayacağız, bazılarını
> > > hatırlatacağız, bazılarını vurgulayacak ama ispatlamayacağız vs. Bunun
> > > gibi durumlar için de yine müfredata bakmamız gerekir.
>
> > > Bu iş kolay değil, o yüzden önüne gelen bir yayın çıkardı diye de
> > > çocuklara aldırmak doğru değil. Kitap yazmak kolay bir iş değil hele
> > > hele bu müfredatlar varken hiç değil. Elbet çok kaliteli yazarlar, çok
> > > kaliteli yayınlar da yazacaklar ama bu eski zihniyetle olacak iş
> > > değil...
>
> > > On 29 Eylül, 19:56, ibrahim yılmaz <ibrahimyilma...@gmail.com> wrote:
>
> > > > temel geometrik kavramların sonunda, koordinat doğrusuna geçmeden
> > > > sormuşlar eyüp hocam.
>
> > > > On 29 Eylül, 18:25, eky <eky....@gmail.com> wrote:
>
> > > > > bu sorunun 9. sınıf geometri ile ilgisi hangi kazanımdan geliyor
> > > > > acaba?
>
> > > > > On 29 Eylül, 00:01, ibrahim yılmaz <ibrahimyilma...@gmail.com>
> > wrote:
>
> > > > > > farklı 4 düzlemi bir tek ortak noktaları olacak şekilde nasıl
> > çizebiliriz?- Alıntıyı gizle -
>
> > > > > - Alıntıyı göster -- Alıntıyı gizle -
>
> > > > - Alıntıyı göster -- Alıntıyı gizle -
>
> > > - Alıntıyı göster -
>
> > --
> > * Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
> > * Google DNS numaraları: 8.8.8.8  / 8.8.4.4
> > * Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni
> > kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe
> > edilmemesi gerekmektedir.
> > * Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili
> > kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar
> > göndermeyiniz.
> > * Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları
> > kullanmalısınız.
> > * Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
> > * Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
> > * Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf
> > kullanınız.
> > * Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
> > * Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.
>
> --
> İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8  / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

Re: [tmoz:362930] Re: GÜZEL MEMLEKETİMDE GEOMETRİ BİTMİŞTİR... BİR KÜREK TOPRAK DA SİZ ATIN...

Arkadaşlar her türlü eksikliğine ve yanlışlığına rağmen bu programı olumlu buluyorum. Öklid geometrisinin vektörel anlatılmasında hiç bir sıkıntı yok hatta faydası var. Zamanı gelince bunun neden olduğuna bakabiliriz.
Bana göre tek sıkıntı öğretmenlere bir kurs verilmeden tepeden inme olası ve bu programın bu kadar saat ile nesıl verilebileceği. EKY  hocam bir takım çalışmaları yaz boyunca oturup kendince bir sırada yaptı ve yayınladı. Bunun üzerine kimse bir şey koymadı. Burası TMOZ. Yani Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi. Bizler burada eleştirilerin yanında nasıl bir yol izlememiz gerektiğinide tartışmalıyız. Bazı arkadaşların yılların verdiği alışkanlıklardan vazgeçmeme gibi niyeti olabilir. Ama MEB bu değişikliği ısrarla istiyor ve ÖSYM yi de bu tarzda değiştireceğinin altını çiziyor. Bu değişime sadece karşı olmak yetmez. Altarnetifin ne olduğunu ya da nasıl olması gerektiğini ortaya koymalıyız.

Bu arada 9 sınıf kitabını yazanlardan biri benim arkadaşım. Bu kitabı 3 ay gibi inanılmaz bir hızda yazdmak zorunda kaldılar. Üstelik son ana kadar hiç birine kitapta adınızı yazmayacağız demediler. Kitapta bu kadar hata çıkması çok normal Celal hocam.
 
 
30 Eylül 2010 18:41 tarihinde eky <eky.mat@gmail.com> yazdı:
Haftada 2 saat bile yetmezken 1 saatte ne yapılabileceğini
düşünemiyorum.

Ortaöğretim geometri programını mutlaka incelemeliyiz aksi halde hangi
konuya ağırlık vereceğimizi planlamak çok zor olur. 10. sınıf
öğrencisi, bu programı hazırlayanlara göre 6, 7, 8. sınıfta gördüğü
geometri konularını çok iyi biliyor.. Gerçek bu ise 10. sınıf
müfredatı çok yoğun değil 2 saatte kolaylıkla ve keyifle işlenebilir.
Ama durum öyle değilse ne olacak? Sistem değişikliğinde asıl amaç
kitlesel başarıyı arttırmak değil miydi?

On 30 Eylül, 17:56, yasin eren <yasin...@yahoo.com> wrote:
> EKY hocam haddim olmayarak araya giricem ama;
> Ben 2 tane 10. sınıfa giriyorum (Geo) onu değerlendireyim az çok; (biri 2 saat, biri 1 saat seçmeli- bu müfredatı Fen alanı öğrencilerine 1 saate vermemizi bekliyorlar bir de:)
> Programı incelemek bile zor oldu malum (içimden gelmeyince) ama arkadaşım Kültür (okyanus) 9-10 Geo konu anlatımlı kitabını yazıp, çıkmadan bana verince (Bilgs. ortamında)
> baktım epeyce... malum dersler de başladı.
> Başları (ispat,vektör girişi vs.) mümkün mertebe hızlandırıp, 5. ve 6. ünitelerde takılmalı diye düşünüyorum. Sonuçta hem eski kısımlar oralarda (tanıdık yani) ve test-örnek çözmek, ilgi toplamak daha kolay olacak gibi.
> Konuya başladım 2 haftadır. Takla atıp duruyorum, öğrenciler sıkılmasın-vazgeçmesin bizi saçmalıyor zannetmesin diye; Öklit-Tusi-Hayyam vs. hayatları ve Öklit'in "oyuncak niyetine" postulatları elbette ilgilerini çekmiyor. Öyle olunca hayatlarını yaşamlarının ilginç taraflarını alıp, İskenderiye'den, antik Yunan'dan küçük hikayelerle destekleyip anlatmaya çalışıyorum. (Hayyam üçgeni-Öklit'in diğer önemli bağıntıları vs. ekleyerek) Bilgisayar yardımıyla ispat biçimi örneklerini göstererek gidip (yazdırmak öldürecek bizi bunları yoksa)  örnek çözebilecek yerlerde sallanmaktan öte pek birşey gözükmüyor kanımca...
> Yardımlarınızı ve değerlendirmelerinizi bekliyorum saygılarımla...
> Yasin EREN Bursa-İnegöl AL
>
> --- 30/09/10 Per tarihinde eky <eky....@gmail.com> şöyle yazıyor:
>
> Kimden: eky <eky....@gmail.com>
> Konu: [tmoz:362891] Re: GÜZEL MEMLEKETİMDE GEOMETRİ BİTMİŞTİR... BİR KÜREK TOPRAK DA SİZ ATIN...
> Kime: "TMOZ" <tmoz@googlegroups.com>
> Tarihi: 30 Eylül 2010 Perşembe, 7:17
>
> Rasim hocam çok güzel yazmışsınız, 2 saatlik bir ders için konu
> yoğunluğu için ne düşündünüz. Aktif olarak bir sınıfta ders
> işliyormusunuz. İşliyorsanız yıllık konu dağılımı için hangi
> tedbirleri aldınız. Bu tecrübelerinizi de paylaşırsanız yazınız eksik
> kalmamış olacak.
>
> On 30 Eylül, 02:37, RASİM.ZENCİR-DENİZLİ <rsmz...@gmail.com> wrote:
>
>
>
>
>
> > *tüm arkadaşların duygularına katılmamak mümkün değil. öğretenleri
> > bilgilendirmeden böyle bir uygulamaya geçişin mazereti olamaz. 70 li
> > yıllarda da böyle bir değişim olmuştu ve modern matematiğe geçilmişti. ama o
> > zaman*
> > *bakanlık tüm matematik dersi öğretmenlerini okul açılmadan kursa almıştı.
> > kurstan gelen öğretmenler hevesle aktarmışlardı yeni konuları. böyle
> > sıkıntılar da hiç yaşanmamıştı.  zaten bu uygulama  da modern matematiğe
> > yeniden dönüş **sanırım.*
> > *bütün bunlara rağmen  10. sınıf geometri kitabını inceledikten  sonra
> > yapılan değişikliğin son 30 yılın en iyi değişimi ve gelişimi olarak gördüm.
> > kitabı hazırlayanları kutlamak isterim.  kitap  gerçekten değişik yönleri
> > ile bir el kitabı *
> > *niteliğinde. bundan sonraki  geometri ve matematik kitaplarının öncüsü
> > olacak*
> > *gibi. ya da olmasını temenni ederim.*
> > **
> > *vektörsüz matematik olmaz. kitabı inceleyen herhangi bir kişinin ilk
> > anladığı şey bu.  bende de öyle oldu. meğerse vektör konusu müfredatta
> > olmayınca neler kaçırmışız?  bulmacada bazı eksik parçalar tamamlanıyor gibi
> > geldi bana. hangi matematik kitabında, hangi konu böyle güzel işlenmiş?*
> > **
> > *iki yıl önce, müfredata bazı konular eklenmiş, bazıları da çıkarılmıştı.
> > bir anlam verememiştim. çünkü belli bir bilimsel mantığı yoktu. sanki
> > rastgele bazı konular çizilmiş bazıları da eklenmişti. çizilen bazı
> > konuların da temel konular olmasına rağmen yapılmıştı bu. matematiğin
> > mantığı tamamen yok edilmiş geriye ezberlenmesi gereken bazı formüller
> > kalmıştı.  hepimiz biliyoruz neler yaşadığımızı. **dizilerde limit olmayınca
> > fonksiyonlarda limiti anlatmak mümkün değil. denklik bağıntısı verilmeden ne
> > rasyonel sayı, ne vektör ne de matematiksel mantık anlaşılabilir. *
> > **
> > *günümüz matematiği bazı temellere dayanır. bu temeller olmazsa
> > matematik dersleri havada kalır. zaten öyleydi de. işte bu temellerden biri
> > de vektördür diye düşünüyorum. umarım benzer şekilde denklik ve sıralama
> > bağıntısı da tekrar müfredata girer. çünkü onlar  da temel konulardan
> > birisi. *
> > *(her ne kadar  konu olarak sevmesem de)*
> > **
> > *bütün yaşanan sıkıntılara rağmen, yıllardan sonra ilk defa umutlandım.
> > herşeye rağmen yapılan değişiklikler iyi, uygulama kötü diye düşünüyorum.*
> > *
>
> > *RASİM ZENCİR
>
> > EVRENİN MEYVASI BEYİN,
> > BEYNİN MEYVASIDIR
> > MATEMATİK.
>
> > 30 Eylül 2010 00:09 tarihinde Çağdil Feyzi Türkmen <cagdilfe...@gmail.com>yazdı:
>
> > > o zaman baslayalım hocam.degişik örnekler vermeye.
>
> > > On 29 Eylül, 19:34, apollonius (kadir altıntaş)
> > > <apolloniu...@gmail.com> wrote:
> > > > Ben çokta olumsuz düşünmüyorum aslında. Bazı arkadaşları mevzuattan biraz
> > > > uzak gördüm. Program aralık 2009 da kabul eilip yayınlandı. Son
> > > düzeltmeleri
> > > > ile birlikte 4 nisanda yayınlandı. 9 ve 10. sınıflarda bu konuların
> > > > okutulacağı aylar öncesinden belli olmuştu.TTKB ye ilk mail atanlardan
> > > > birisiyim. Özellikkle ispat biçimlerine öne veripte programda pisagor
> > > > teoremin ispatı adı altında verdikleri örnek "ispat nasıl yapılmaz" ın
> > > bir
> > > > örneği. Tamamaem mantık hataları ile dolu. ciddiye alıp cevap verme
> > > gereği
> > > > duymadılar bile. Bakanlık bu programı devam ettirecek. seneye 11. sınıfta
> > > > sanırım kare konusunu büyük ihtimalle koordinat düzlemide vektörel olarak
> > > > anlatırız. Bu program değişikliğinin gerekçesinin anlamış değilim. Ama
> > > > program karşısında aciz de değilim hiçbirimiz değiliz. 10.000 tane
> > > öğretmen
> > > > her konuya bir etkinlik ve bir örnek hazırlayıp yayınlasa bir gecede
> > > > geometri eserri oluştururuz. Şu an bu programdan dönüş olmadığına göre
> > > > yapabileceğimz tel şey programı en iyi ve verimliğ şekilde uygulamak
> > > olur.
> > > > Bu konudada en büyük yardımcılarımız meslektaşlarımız, yani biziz.
> > > Eleştiri
> > > > yapmak yerine uygulanabilir örnek hazırlamak  ve paylaşmak çok daha
> > > faydalı
> > > > olur diye düşünüyorum. Çünkü TTKB bizi ciddiye bile almıyor. Günler
> > > > öncesinden bu konularla ilgili sunumları hazırlama zahmeti gösteren sayın
> > > > eky hocama da saygılar sunuyorum. Allah razı olsun Hepimiz böyle bir
> > > > paylaşımda bulunsak inanaın sorun kalmaz. Saygılarımla
>
> > > > 28 Eylül 2010 23:00 tarihinde NY <nazifyilma...@gmail.com> yazdı:
>
> > > > > HOCALARIM  DERS TE NE ANLATACAĞIMI BİLEMİYORUM SAFSAKLAYIP DURUYORUM
> > > > > ÖĞRENCİLERDE AVAL AVAL BAKIYORLAR
> > > > > HERHALDE YENİ GEOMETRİ STRATEJİSİ  BU OLSA GEREK
> > > > > ÇOCUKLARI OKULDA TUTTA NASIL OLURSA OLSUN
>
> > > > > --
> > > > > * Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
> > > > > * Google DNS numaraları: 8.8.8.8  / 8.8.4.4
> > > > > * Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni
> > > > > kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe
> > > > > edilmemesi gerekmektedir.
> > > > > * Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz.
> > > İlgili
> > > > > kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar
> > > > > göndermeyiniz.
> > > > > * Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim
> > > formatları
> > > > > kullanmalısınız.
> > > > > * Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
> > > > > * Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
> > > > > * Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf
> > > > > kullanınız.
> > > > > * Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
> > > > > * Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.
>
> > > > --
> > > > Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni-
> > > Alıntıyı gizle -
>
> > > > - Alıntıyı göster -
>
> > > --
> > >  * Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
> > > * Google DNS numaraları: 8.8.8.8  / 8.8.4.4
> > > * Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni
> > > kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe
> > > edilmemesi gerekmektedir.
> > > * Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili
> > > kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar
> > > göndermeyiniz.
> > > * Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları
> > > kullanmalısınız.
> > > * Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
> > > * Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
> > > * Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf
> > > kullanınız.
> > > * Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
> > > * Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.- Alıntıyı gizle -
>
> > - Alıntıyı göster -
>
> --
> * Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
> * Google DNS numaraları: 8.8.8.8  / 8.8.4.4
> * Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
> * Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
> * Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
> * Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
> * Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
> * Konu ...
>
> tamamını oku »- Alıntıyı gizle -
>
> - Alıntıyı göster -

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8  / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.



--
Matematik gerçeği değil sadece gerçeğin bir resmini yapar.

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

[tmoz:362928]

geometricilere 2 tane üçgende açı sorusu.

[tmoz:362926] Daha önce rastlamıştım ama şimdi çözemedim grupta da bulamadım

30 kişilik bir sınıfta en az iki kişinin doğum gününün aynı olma olasılığı kaçtır? (Cevabını bilmiyorum)

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

Re: [tmoz:362925] Re: düzlem (9 geo )

Veli hocam ben biraz daha ileri gidiyim içlerinden üyelerimiz dahi vardır diyeyim...:D
 
saygılarımla

30 Eylül 2010 18:54 tarihinde Veli Tarhan (Öğretmen) <velitarhan@gmail.com> yazdı:
değil takip etmek haberdar olduklarını bile düşünmüyorum.
Emin olun.

On 29 Eylül, 22:31, barbaros gur <bhgu...@gmail.com> wrote:
> kitap yazarları, komisyon üyeleri (her türden) halihazırda tmozu takip
> etmektedirler diye düşünüyorum...özellikle meşhur dizi-limit
> sorusundan ve dosyasından sonra...
>
> derin saygılarımla....
>
> 29 Eylül 2010 22:00 tarihinde Veli Tarhan (Öğretmen)
> <velitar...@gmail.com>yazdı:
>
>
>
>
>
> > Ayrıca belirtmeliyim ki programı yazan hocalar bu kongreleri
> > kesinlikle kaçırmazlar. Elbette yayınları da yakından takip ederler.
>
> > On 29 Eylül, 21:34, eky <eky....@gmail.com> wrote:
> > > iki düzlemin, iki doğrunun, bir doğru ile düzlemin birbirine göre
> > > durumlarının anlatılması eski müfredatta amaçlar kısmında isteniyordu,
> > > oysa yeni müfredatta buna dair bir kazanım yok. Yani 9. sınıfta bu
> > > detaylara girilmemeli. Öğrencilerin anlayacak düzeyde olması veya
> > > olmaması meselesi olarak değil olaya zaman meselesi olarak bakmak
> > > lazım. Olmayan bir şeyi keyfi olarak müfredatta varmış gibi gösterip
> > > müfredatı daha da yoğun bir hale getirmek doğru değildir. 1. kazanım
> > > çok açık
> > > Nokta, doğru, düzlem, doğru parçası, ışın, uzay kavramları
> > > açıklanacak. Doğrusallık hatırlatılacak vs. detaylarda müfredat içinde
> > > ne kadar derine ineceğimize açıklamalar kısmı ile değinilmiş.
>
> > > MEB 9. sınıf ders kitabı bu konuda müfredatı aşmış oluyor. Daha ilk
> > > kazanımla müfredatın aşılması iyi bir şey değil.
>
> > > İbrahim hocamın soruyu sorma biçiminden daha çok endişe etmiştim.
> > > Malum geometrik çizim başlı başına bir iş, düzlemin çizilmesi
> > > ifadesinden düzlem belirtme şartlarıyla çizilip çizilemeyeceğini
> > > sordukları izlenimine kapıldım.
>
> > > Kitaptaki halini okuyunca burada amaç çizim değil modellemeleri
> > > öğrenciye algılatmak olduğu anlaşılıyor. Gerçi iki düzlem için bile
> > > böyle bir şeyi 9. sınıfta anlatmak doğru değil.
>
> > > "Doğrusal olmayan üç noktadan bir tek düzlem geçer." ifadesine de
> > > girilmemeli. Bunlar düzlem belirtme şartları ki bu ayrıntılar
> > > müfredatta yok.
>
> > > Dikkat ederseniz zaten kitapta bunlar işlenmiş de değil, soru olarak
> > > bunun sorulması da uygun değil. Ne soracağız derseniz, ne öğretilmesi
> > > gerekiyorsa ancak onları soracağız, öğrendiği bilgileri kullanarak
> > > çözebileceği sorular soracağız. Sırf soru sorabilmek için konu icat
> > > edip müfredatı genişletme çabasını hoş görmeyeceğiz ki öğrenciler bu
> > > dersin altında ezilmesin.
>
> > > Konu hazırlarken insan ister istemez kendini frenleyemiyor, geçmişten
> > > gelen alışkanlıkları değiştirmek o kadar kolay birşey değil. Programı
> > > yazanlar o kadar bilinçli hazırlamamışlar bazı şeylerin yerli yerinde
> > > verilmeden kullanıldığını görüyoruz. Dolayısıyla müfredata bir bütün
> > > olarak bakmamız şart, belki ilk ünitede değinmedi ama atıyorum 4.
> > > ünitede direkt kullandırdı ise demekki bu ayrıntı gözden kaçmış deyip
> > > onunla ilgili bilgileri yeri gelmişken 1. ünitede anlatılabilir.
> > > Müfredatın hiçbir yerinde yokken icat çıkarıp inisiyatif kullanarak
> > > konu ilavesine girilmesi ve bunun her yazar ve yayınla
> > > genişletilebileceği unutulmamalıdır.
>
> > > Eğer bu konuda öğretmenler olarak hem fikir olup birlikte hareket
> > > etmezsek bu müfredat öğrencileri iyice ezecek buna izin vermemek
> > > buradaki duyarlı öğretmenlerin elinde olan birşeydir. MEB ders kitabı
> > > dahi müfretat sınırlarını aşıyorken, kitaplara bakarak değil
> > > müfredatın kendisine bakarak hareket etmeli ve öğrencileri kendimiz
> > > yönlendirmeliyiz.
>
> > > İspat biçimlerini gösterdik diye anlatılacak her bilginin ispat
> > > edileceğinin sanılmaması lazım, bazılarını ispatlayacağız, bazılarını
> > > hatırlatacağız, bazılarını vurgulayacak ama ispatlamayacağız vs. Bunun
> > > gibi durumlar için de yine müfredata bakmamız gerekir.
>
> > > Bu iş kolay değil, o yüzden önüne gelen bir yayın çıkardı diye de
> > > çocuklara aldırmak doğru değil. Kitap yazmak kolay bir iş değil hele
> > > hele bu müfredatlar varken hiç değil. Elbet çok kaliteli yazarlar, çok
> > > kaliteli yayınlar da yazacaklar ama bu eski zihniyetle olacak iş
> > > değil...
>
> > > On 29 Eylül, 19:56, ibrahim yılmaz <ibrahimyilma...@gmail.com> wrote:
>
> > > > temel geometrik kavramların sonunda, koordinat doğrusuna geçmeden
> > > > sormuşlar eyüp hocam.
>
> > > > On 29 Eylül, 18:25, eky <eky....@gmail.com> wrote:
>
> > > > > bu sorunun 9. sınıf geometri ile ilgisi hangi kazanımdan geliyor
> > > > > acaba?
>
> > > > > On 29 Eylül, 00:01, ibrahim yılmaz <ibrahimyilma...@gmail.com>
> > wrote:
>
> > > > > > farklı 4 düzlemi bir tek ortak noktaları olacak şekilde nasıl
> > çizebiliriz?- Alıntıyı gizle -
>
> > > > > - Alıntıyı göster -- Alıntıyı gizle -
>
> > > > - Alıntıyı göster -- Alıntıyı gizle -
>
> > > - Alıntıyı göster -
>
> > --
> > * Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
> > * Google DNS numaraları: 8.8.8.8  / 8.8.4.4
> > * Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni
> > kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe
> > edilmemesi gerekmektedir.
> > * Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili
> > kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar
> > göndermeyiniz.
> > * Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları
> > kullanmalısınız.
> > * Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
> > * Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
> > * Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf
> > kullanınız.
> > * Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
> > * Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.
>
> --
> İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8  / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

[tmoz:362929] Re: KARTEZYEN EĞİTİM YAYINLARI ÖRNEK KİTAP TALEBİ

ersen öztürk

On 30 Eylül, 14:22, nvaksankur <nvaksan...@hotmail.com> wrote:
> arkadaşlar kartezyen eğitim yayınları 9-10-11 matematik ve geometri
> kitapları örnek dağıtımı başlamıştır. Lütfen taleplerinizihttp://www.kartezyen.com.tradresinden örnek kitap talebi bölümüne
> giriniz. Ayrıca burayada sadece adınızı ve soyadınızı yazınız.
> Hepinize iyi çalışmalar.

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

Re: [tmoz:362924] finalden geometri

D noktasından BC ve CE kenarlarına dik çekelim,dikmeler DP ve DK olsun,DP=DK
ayrıca DP=AB/2 (orta taban), DEK üçgeni 30,60,90 üçgeni olur, aranan açı 40 derece bulunur..

30 Eylül 2010 18:49 tarihinde asım gül <asimgiller@gmail.com> yazdı:

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

[tmoz:362923] Re: düzlem (9 geo )

değil takip etmek haberdar olduklarını bile düşünmüyorum.
Emin olun.

On 29 Eylül, 22:31, barbaros gur <bhgu...@gmail.com> wrote:
> kitap yazarları, komisyon üyeleri (her türden) halihazırda tmozu takip
> etmektedirler diye düşünüyorum...özellikle meşhur dizi-limit
> sorusundan ve dosyasından sonra...
>
> derin saygılarımla....
>
> 29 Eylül 2010 22:00 tarihinde Veli Tarhan (Öğretmen)
> <velitar...@gmail.com>yazdı:
>
>
>
>
>
> > Ayrıca belirtmeliyim ki programı yazan hocalar bu kongreleri
> > kesinlikle kaçırmazlar. Elbette yayınları da yakından takip ederler.
>
> > On 29 Eylül, 21:34, eky <eky....@gmail.com> wrote:
> > > iki düzlemin, iki doğrunun, bir doğru ile düzlemin birbirine göre
> > > durumlarının anlatılması eski müfredatta amaçlar kısmında isteniyordu,
> > > oysa yeni müfredatta buna dair bir kazanım yok. Yani 9. sınıfta bu
> > > detaylara girilmemeli. Öğrencilerin anlayacak düzeyde olması veya
> > > olmaması meselesi olarak değil olaya zaman meselesi olarak bakmak
> > > lazım. Olmayan bir şeyi keyfi olarak müfredatta varmış gibi gösterip
> > > müfredatı daha da yoğun bir hale getirmek doğru değildir. 1. kazanım
> > > çok açık
> > > Nokta, doğru, düzlem, doğru parçası, ışın, uzay kavramları
> > > açıklanacak. Doğrusallık hatırlatılacak vs. detaylarda müfredat içinde
> > > ne kadar derine ineceğimize açıklamalar kısmı ile değinilmiş.
>
> > > MEB 9. sınıf ders kitabı bu konuda müfredatı aşmış oluyor. Daha ilk
> > > kazanımla müfredatın aşılması iyi bir şey değil.
>
> > > İbrahim hocamın soruyu sorma biçiminden daha çok endişe etmiştim.
> > > Malum geometrik çizim başlı başına bir iş, düzlemin çizilmesi
> > > ifadesinden düzlem belirtme şartlarıyla çizilip çizilemeyeceğini
> > > sordukları izlenimine kapıldım.
>
> > > Kitaptaki halini okuyunca burada amaç çizim değil modellemeleri
> > > öğrenciye algılatmak olduğu anlaşılıyor. Gerçi iki düzlem için bile
> > > böyle bir şeyi 9. sınıfta anlatmak doğru değil.
>
> > > "Doğrusal olmayan üç noktadan bir tek düzlem geçer." ifadesine de
> > > girilmemeli. Bunlar düzlem belirtme şartları ki bu ayrıntılar
> > > müfredatta yok.
>
> > > Dikkat ederseniz zaten kitapta bunlar işlenmiş de değil, soru olarak
> > > bunun sorulması da uygun değil. Ne soracağız derseniz, ne öğretilmesi
> > > gerekiyorsa ancak onları soracağız, öğrendiği bilgileri kullanarak
> > > çözebileceği sorular soracağız. Sırf soru sorabilmek için konu icat
> > > edip müfredatı genişletme çabasını hoş görmeyeceğiz ki öğrenciler bu
> > > dersin altında ezilmesin.
>
> > > Konu hazırlarken insan ister istemez kendini frenleyemiyor, geçmişten
> > > gelen alışkanlıkları değiştirmek o kadar kolay birşey değil. Programı
> > > yazanlar o kadar bilinçli hazırlamamışlar bazı şeylerin yerli yerinde
> > > verilmeden kullanıldığını görüyoruz. Dolayısıyla müfredata bir bütün
> > > olarak bakmamız şart, belki ilk ünitede değinmedi ama atıyorum 4.
> > > ünitede direkt kullandırdı ise demekki bu ayrıntı gözden kaçmış deyip
> > > onunla ilgili bilgileri yeri gelmişken 1. ünitede anlatılabilir.
> > > Müfredatın hiçbir yerinde yokken icat çıkarıp inisiyatif kullanarak
> > > konu ilavesine girilmesi ve bunun her yazar ve yayınla
> > > genişletilebileceği unutulmamalıdır.
>
> > > Eğer bu konuda öğretmenler olarak hem fikir olup birlikte hareket
> > > etmezsek bu müfredat öğrencileri iyice ezecek buna izin vermemek
> > > buradaki duyarlı öğretmenlerin elinde olan birşeydir. MEB ders kitabı
> > > dahi müfretat sınırlarını aşıyorken, kitaplara bakarak değil
> > > müfredatın kendisine bakarak hareket etmeli ve öğrencileri kendimiz
> > > yönlendirmeliyiz.
>
> > > İspat biçimlerini gösterdik diye anlatılacak her bilginin ispat
> > > edileceğinin sanılmaması lazım, bazılarını ispatlayacağız, bazılarını
> > > hatırlatacağız, bazılarını vurgulayacak ama ispatlamayacağız vs. Bunun
> > > gibi durumlar için de yine müfredata bakmamız gerekir.
>
> > > Bu iş kolay değil, o yüzden önüne gelen bir yayın çıkardı diye de
> > > çocuklara aldırmak doğru değil. Kitap yazmak kolay bir iş değil hele
> > > hele bu müfredatlar varken hiç değil. Elbet çok kaliteli yazarlar, çok
> > > kaliteli yayınlar da yazacaklar ama bu eski zihniyetle olacak iş
> > > değil...
>
> > > On 29 Eylül, 19:56, ibrahim yılmaz <ibrahimyilma...@gmail.com> wrote:
>
> > > > temel geometrik kavramların sonunda, koordinat doğrusuna geçmeden
> > > > sormuşlar eyüp hocam.
>
> > > > On 29 Eylül, 18:25, eky <eky....@gmail.com> wrote:
>
> > > > > bu sorunun 9. sınıf geometri ile ilgisi hangi kazanımdan geliyor
> > > > > acaba?
>
> > > > > On 29 Eylül, 00:01, ibrahim yılmaz <ibrahimyilma...@gmail.com>
> > wrote:
>
> > > > > > farklı 4 düzlemi bir tek ortak noktaları olacak şekilde nasıl
> > çizebiliriz?- Alıntıyı gizle -
>
> > > > > - Alıntıyı göster -- Alıntıyı gizle -
>
> > > > - Alıntıyı göster -- Alıntıyı gizle -
>
> > > - Alıntıyı göster -
>
> > --
> > * Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
> > * Google DNS numaraları: 8.8.8.8  / 8.8.4.4
> > * Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni
> > kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe
> > edilmemesi gerekmektedir.
> > * Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili
> > kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar
> > göndermeyiniz.
> > * Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları
> > kullanmalısınız.
> > * Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
> > * Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
> > * Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf
> > kullanınız.
> > * Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
> > * Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.
>
> --
> İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

Re: [tmoz:362921] Re: KARTEZYEN EĞİTİM YAYINLARI ÖRNEK KİTAP TALEBİ


Halit KAYA..

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

Re: [tmoz:362921] birey b

TEŞEKKÜRLER ERHAN HOCAM BUNDA ÖKLİT NERDE ANLAMADIM. ÖKLİT TESTİ DE

29 Eylül 2010 13:27 tarihinde ERhan ERdoğan <erhanerdogan27@gmail.com> yazdı:


29 Eylül 2010 11:55 tarihinde asım gül <asimgiller@gmail.com> yazdı:

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

[tmoz:362919] Re: KARTEZYEN EĞİTİM YAYINLARI ÖRNEK KİTAP TALEBİ

Hakan ŞEN

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.