izmir aliağada ki okullarda da yapıldı diye biliyorum hocam. bir öğrenci olarak söylüyorum o telefonların kullanımına engel olamayan okul yönetimi o telefonları o dolaba da sokamaz birde bu yanı var işin.
23 Ağustos 2015 Pazar 20:50:56 UTC+3 tarihinde Çağdıl Feyzi Türkmen yazdı:
-- 23 Ağustos 2015 Pazar 20:50:56 UTC+3 tarihinde Çağdıl Feyzi Türkmen yazdı:
http://www.sahibinden.com/227370411 eğitim kurumlarında kesin olası gereken bir şey.ilgilenen olursa diye paylaştım.biz kendimize yaptırdık..
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, tmoz@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/314474d0-f6bf-46f8-849a-ecb0c0e6ee0a%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder