26 Haziran 2013 Çarşamba

[TMOZ:643344] Re: EĞİTİM vs FEN-EDEBİYAT

Ben de yüksek puan alarak eğitim fakültesine gittim. Okul bitene kadar iyi birşey yaptığımı sanıyordum. Okul bittikten sonra iş alanına girince, o kadar kasmama ne gerek vardı demeden edemedim açıkçası, neden, ben 5yıl okudum, karşıdaki 4yıl, ben bi işe başvurucam, adamlar şart koşmuş ''Matematik bölümü mezunu olmak'' abi ben de mat öğr mezunuyum diyorum edebiyat bitirmedim, olmaz diyor, biz eğt fakültesi mezunları olarak sınırlı sayıda işe başvurabiliyoruz, ama fen edebiyat her anlamda daha avantajlı, hem okulu 1yıl erken bitir, hem daha cok iş alanı var, hem giriş puanı daha düşük...Ha bu onları kesinlkle aşağılamak değil ,kimsenin haddine de değil..Ama işin komik tarafı yüksek puan alıp fazladan okuyup mezun oluyosun, ama diğer okulu bitiren adamın daha cok iş imkanı var, bu cok komik geliyor insana..Ben Balıkesir mezunuyum, 3.5yıl fen edebiyatta aynı hocalar girdi, aynı sınavları yanyana olduk, aynı eğitimi aldık, hiç farketmiyor fef li yada eğitimli..bence burda önemli olan, okul bittiğinde her ikisinin eşit şartlara sahip olması yada girdğinde eşit şartlara sahip olması en azından...Ha süper puan alıp da dediğiniz gibi bi soru çözemeyen bi sürü arkadaşım da var, azcık puan alıp fefe girip de sonradan kendini geliştiren de bi cok arkdaşım var..asıl iş okul bittiğinde gelişme aşamasında başlıyor, ve yazdıgım gibi iş bulabilme sürecinde..yoksa fefli eğitimli salla gitsin ,o da aynı dersi o da aynı dersi görecek..Şahsen eğt fakültesi mezunuym ama böyle olacağını bilseydim kesinlkle eğt okumazdm, güzel bi ünv nin fen edebiyatını okurdum 40kere daha şereflydi....Bu bizim değil, devletimizin saçmalığıdır. Öğretmen olacaksa ikiside  fefli eğitimli nedir ya, o da aynı o da aynı ne yani bu ayrım tam bir saçmalık..Girişi de eşit şartlarla yap, cıkışı da...böyle millet birbirine düşüyor işte...
Tamamlandı olarak işa

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 

Hiç yorum yok: