Mustafa hocam yanlis bilgi veriyorsunuz.
Egitimler 5 yila cikmadan once ogretmenleri tesvik amaciyla yuksek lisansa ve doktora yapanlara sirasiyla % 25 ve % 40 ek ders farki odenirdi. Bu yapilirken ayrim gozetilmedi.Bu uygulama 2006 da tamaen kaldirilmis olup 2012 de ayrim yapilmksizin % 5 fark olarak tekrar getirildi.
--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder