Malesef bu ayrımı devlet okullarında çalışan F.E.F çıkışlı(+1 yıl formasyon alan) öğretmenlere %20 fazladan ek ders ücreti vererek Devletin kendisi yapmakta.
27 Haziran 2013 00:57 tarihinde salim aktaş <discovery.mat.geo@gmail.com> yazdı:
murat bey hala aynı seylerın etrafında donuyorsunuz, oysa o kadar mesaj yazıldı yukarıda bu ıslerın unıversıtede alınan puanlarla olmadıgı hakkında..yuksek puan alıp fazladan okumaktan ve sonrasında dezavantajlı duruma dusmekten bahsedıyorsunuz ve buna da komık dıyorsunuz... evet komık olan seyler cok.. neden aynı meslek grubundan arkdasları hala sıkıstırmaya calısıyorsunuz kı. mesela bızlerın zamanında hemsırelık bolumlerının puanları neydı cok cok dusuk degıl mıydı.. onlar daha rahat ıs olanaklarına ulasmadı mı.. bazı 2 yıllık bolumler 4-5 yıllık lısanslardan daha avantajlı olmadı mı atanmalarda.. neye gore kıme gore ? matematık bolumlerı cogu muhendıslıklerden yuksek puanlı degılmıydı? ucra unıversıteelrde okuyup muhendıs olup matematıkcılerden yada mat ogretmenlerınden daha ıyı konumlara gelmedıler mı, sırket mırket kurmadılar mı? ama ısrarla sız hala ben 5 yıl okudum feflı 4 yıl okudu benden avantajlı dıyonuz.. baska bolumlere yapsanıza bu elestırılerınızı, aynı meslek grubunda degıl mıyız bız, nıye ayrı gayrı oluyo, bırlık olunmuyor? kaldı kı fazladan 1 yıl okuyup ogretmenlık formasyonuna sahıp olmak uzun zmandır var, yenı cıkmadı kı bu kanun, bunu bılmıyormuydu feflıler yada egıtımlıler.. zaten her feflı bu formasyonu da alamıyor basarılı olanlar alabılıyo, kontenjan durumundan dolayı.. formasyon alma pesınde kosanları il il gezıp yollara para pul dokenlerı tum hayatını buna baglayanları dusunun. bu arkadasları gormek ıstıyorsanız agustos eylul aylarında neler cektıklerını takıp edın ıstersenız..belkı genclıktır belkı bılıncsızlıktır ama 17-18lı yıllarda yapılan tercıhlerden dolayı ınsanları bır omur boyu yaftalamaya gerek yok sen dusuk aldın fef e gıttın dıye, lutfen ama...27 Haziran 2013 00:38 tarihinde MuRaTt <murathmath@hotmail.com> yazdı:Tamamlandı olarak işa
--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder