26 Haziran 2013 Çarşamba

Re: [TMOZ:643354] Re: EĞİTİM vs FEN-EDEBİYAT

ben bişey söylüyücem yazılanların hepsini okumadım sadece hasan atıf hocanın yazdığını okudum
bu nasıl bir mantıktır yarın yaşayacağın belli değil kimse haddini aşmasın burda terbiyesizlik yapmasın
ne demek ölecekmişde yok şu olacakmış 
fikrini beğenmezsin yazarsın rice edersin olay güzelce devam eder yada kapanır
şu anda söylüyorum yönetici arkadaşlara müdahale edecekseniz şimdi edin yoksa kenarda durun
sonradan dahil olun yada müdahele olmayacaksa bu grupta yönetici olmasın
keyfi hareket edecekse


27 Haziran 2013 00:57 tarihinde salim aktaş <discovery.mat.geo@gmail.com> yazdı:
murat bey hala aynı seylerın etrafında donuyorsunuz, oysa  o kadar mesaj yazıldı yukarıda bu ıslerın unıversıtede alınan puanlarla olmadıgı hakkında..yuksek puan alıp fazladan okumaktan ve sonrasında dezavantajlı duruma dusmekten bahsedıyorsunuz ve buna da komık dıyorsunuz... evet komık olan seyler cok.. neden aynı meslek grubundan arkdasları hala sıkıstırmaya calısıyorsunuz kı. mesela bızlerın zamanında hemsırelık bolumlerının puanları neydı cok cok dusuk degıl mıydı.. onlar daha rahat ıs olanaklarına ulasmadı mı.. bazı 2 yıllık bolumler 4-5 yıllık lısanslardan daha avantajlı olmadı mı atanmalarda.. neye gore kıme gore ? matematık bolumlerı cogu muhendıslıklerden yuksek puanlı degılmıydı? ucra unıversıteelrde okuyup muhendıs olup  matematıkcılerden yada mat ogretmenlerınden daha ıyı konumlara gelmedıler mı, sırket mırket kurmadılar mı? ama ısrarla sız hala ben 5 yıl okudum feflı 4 yıl okudu benden avantajlı dıyonuz.. baska bolumlere yapsanıza bu elestırılerınızı, aynı meslek grubunda degıl mıyız bız, nıye ayrı gayrı oluyo, bırlık olunmuyor? kaldı kı fazladan 1 yıl okuyup ogretmenlık formasyonuna sahıp olmak uzun zmandır var, yenı cıkmadı kı bu kanun, bunu bılmıyormuydu feflıler yada egıtımlıler.. zaten her feflı bu formasyonu da alamıyor basarılı olanlar alabılıyo, kontenjan durumundan dolayı.. formasyon alma pesınde kosanları il il gezıp yollara para pul dokenlerı tum hayatını buna baglayanları dusunun.  bu arkadasları gormek ıstıyorsanız agustos eylul aylarında neler cektıklerını takıp edın ıstersenız..belkı genclıktır belkı bılıncsızlıktır ama 17-18lı yıllarda yapılan tercıhlerden dolayı ınsanları bır omur boyu yaftalamaya gerek yok sen dusuk aldın fef e gıttın dıye, lutfen ama...





27 Haziran 2013 00:38 tarihinde MuRaTt <murathmath@hotmail.com> yazdı:
Ben de yüksek puan alarak eğitim fakültesine gittim. Okul bitene kadar iyi birşey yaptığımı sanıyordum. Okul bittikten sonra iş alanına girince, o kadar kasmama ne gerek vardı demeden edemedim açıkçası, neden, ben 5yıl okudum, karşıdaki 4yıl, ben bi işe başvurucam, adamlar şart koşmuş ''Matematik bölümü mezunu olmak'' abi ben de mat öğr mezunuyum diyorum edebiyat bitirmedim, olmaz diyor, biz eğt fakültesi mezunları olarak sınırlı sayıda işe başvurabiliyoruz, ama fen edebiyat her anlamda daha avantajlı, hem okulu 1yıl erken bitir, hem daha cok iş alanı var, hem giriş puanı daha düşük...Ha bu onları kesinlkle aşağılamak değil ,kimsenin haddine de değil..Ama işin komik tarafı yüksek puan alıp fazladan okuyup mezun oluyosun, ama diğer okulu bitiren adamın daha cok iş imkanı var, bu cok komik geliyor insana..Ben Balıkesir mezunuyum, 3.5yıl fen edebiyatta aynı hocalar girdi, aynı sınavları yanyana olduk, aynı eğitimi aldık, hiç farketmiyor fef li yada eğitimli..bence burda önemli olan, okul bittiğinde her ikisinin eşit şartlara sahip olması yada girdğinde eşit şartlara sahip olması en azından...Ha süper puan alıp da dediğiniz gibi bi soru çözemeyen bi sürü arkadaşım da var, azcık puan alıp fefe girip de sonradan kendini geliştiren de bi cok arkdaşım var..asıl iş okul bittiğinde gelişme aşamasında başlıyor, ve yazdıgım gibi iş bulabilme sürecinde..yoksa fefli eğitimli salla gitsin ,o da aynı dersi o da aynı dersi görecek..Şahsen eğt fakültesi mezunuym ama böyle olacağını bilseydim kesinlkle eğt okumazdm, güzel bi ünv nin fen edebiyatını okurdum 40kere daha şereflydi....Bu bizim değil, devletimizin saçmalığıdır. Öğretmen olacaksa ikiside  fefli eğitimli nedir ya, o da aynı o da aynı ne yani bu ayrım tam bir saçmalık..Girişi de eşit şartlarla yap, cıkışı da...böyle millet birbirine düşüyor işte...
Tamamlandı olarak işa

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 



--
sanat eserinin üzerinde imzası bulunmayan tek sanatçı öğretmenlerdir(M.K.ATATÜRK)

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 

Hiç yorum yok: