1/7<1/(x+4)<1
Burada x'in en küçük tamsayı değeri 2 dir..
Ama bu 2 değeri 3<2x+9<15 değerinin en küçük değeri değildir..
3<2x+9<15 eşitsizliğinin en küçük değeri -2 dir..
Bu iki eşitsizliği birbirine bölünce en küçük değer olarak hangisini alacağız?-2 yi mi yoksa 2 yi mi?
Çelişki burada işte..
Saygılarımla..
-- http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz?hl=tr adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder