ÖSYM Başkanı'ndan önemli açıklama
ÖSYM Başkanı Prof. Dr. Ali Demir, üniversite giriş sınavlarında açık uçlu sınav sistemine geçmek için çalışmaların sürdüğünü, deneme sınavı yaparak bunu kamuoyuyla paylaşacaklarını ve sonra tamamen bu sisteme geçmek için adım adım ilerleyeceklerini açıkladı. Mevcut sınav sisteminin öğrencileri körelttiğine işaret eden Demir, İngiltere'de bir çok üniversitenin bu yönetimi uyguladığını, ABD'de pek çok eyalette bu sisteme geçildiğini ve öğrencinin yorum gücünün ölçülebildiği sınav sisteminin tercih edildiğini ifade etti.
Derdin mi var? " Lâ tahzen innallâhe meanâ " ( Üzülme Allah bizimledir )
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz?hl=tr adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder