Ersin hocam cevap sint olmaz mı? Sanırım siz t nin tetaya bağlı bir değişken olduğunu düşünerek yazdınız soruyu ama bence açık değil. Ben sint yi bir sabit sayı olarak okuyorum. Selamlar
26 May 2013 21:43 tarihinde "ERSİN KESEN" <atesbaz08@gmail.com> yazdı:
-- ben bi hata buldum bile..t leri unutmuşum..:))
26 Mayıs 2013 Pazar 21:37:26 UTC+3 tarihinde ERSİN KESEN yazdı:Bi tutam tuz...--HATAM VARSA BÜYÜKLERİM DÜZELTSİN LÜTFEN..SAYGILAR
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz?hl=tr adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz?hl=tr adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder