24 Mayıs 2013 Cuma 22:16:35 UTC+3 tarihinde M.Şah EKİN yazdı:
--Tabi ki saygı sizdendirOlanı iade ettim...:)Ama sevgisi bizdendir.
24 Mayıs 2013 22:12 tarihinde ERSİN KESEN <ates...@gmail.com> yazdı:
elinize sağlık Mehmet hocam..Saygı bizdendir...--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz?hl=tr adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
--YORUMLAMADAN YORMAYALIMKOLAY diye birşey, ZOR diye hiçbirşey yoktur...
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz?hl=tr adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
Ama sevgisi bizdendir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder