20 Mayıs 2013 Pazartesi

Re: [TMOZ:630931] 19 MAYIS

ben atatürkçüyüm. onun gösterdiği yolda ilerlemeyi şiar edindim. öğrencilerime  O' nu öğütlerim, anlatırım. Son yıllarda olan bitenler benim hassasiyetimi arttırmıştır. Malum kesim her durumda ve şartta onu silmeye çalışırken, sessiz kalmak bana göre değildir. Üzgünüm. Hal böyleyken, her koldan ve taraftan saldırı varken, geleceğimiz, çocuğumun geleceği, çocuklarımızın geleceği kayıp gidiyorken, hiç mi endişelenmiyorsunuz?  Ben bu koldan ve böyle savaşıyorum, en azından tepki veriyorum. Çünkü ben dersin öğretmeni değilim, öğrencinin öğretmeniyim. Ya da olmaya çalışıyorum. Siz de hala fırsat varken tepkinizi dile getirmelisiniz bence, yarın bunu da yapamayabilirsiniz. Çünkü yarın, tepki verecek platformunuz, grubunuz, ortamınız olmayabilir hatta bu başlamıştır bile. Tepkisiz olan herkese başta, bu grupta çok yararlandığım öğretmenlerimden biri olan gökhan keçeci olmak üzere, NUTUK' u ve hitabeyi tekrar okumalarını tavsiye ederim. Onun dışında sayın hocam bana yapacağınız en kötü şey gruptan atmak olabilir. Canınız sağolsun. Ben yinede doğru bildiğim şeyleri söylemeye devam ederim.

20 Mayıs 2013 Pazartesi 21:34:36 UTC+3 tarihinde gokhankececi yazdı:
burada yazılana cevap yazmayan sonuna kadar Atatürk çü bir öğretmen ve tmoz yöneticisi  olarak yazıyorum bir daha grubu bölme amaçlı bir mesaj göndermeyiniz eğer gönderirseniz gereken yapılacaktır


20 Mayıs 2013 21:28 tarihinde T.C. GD <gokmen...@gmail.com> yazdı:
burada açılan bu tip konu başlıklarına bile yorum yaz(ama)mayan öğretmenlerin yetiştirdiği gençlik mi bu gençlik?
dinine, kinine sahip çıkan mı, yoksa fikri, vicdanı, irfanı hür olan mı, bu gençlik?


19 Mayıs 2013 Pazar 13:29:52 UTC+3 tarihinde fn.42 yazdı:
bayramınzı kutlu oolsun


19 Mayıs 2013 12:41 tarihinde ERSİN KESEN <ates...@gmail.com> yazdı:
Mustafa Kemal Atatürk'ün geleceği emanet gençliğin
ve hedef gösterdiği yolda gençliğin en büyük rehberi biz öğretmenlerin
bayramını kutlarım..

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz?hl=tr adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 



--
 
 
 
 
 
NuH İBRaHiM ÖzKaN
Geometry & Math Öğrt.                           

''Hiç bir şey bilmiyorsan, HADDİNİ bil...''

       AKŞEHİR/KONYA





--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz?hl=tr adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz?hl=tr adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 

Hiç yorum yok: