Tekrardan teşekkür ederim,emin olmadığımdan sormuştum..
Bu arada abest-i iştigal değil..
Abesle iştigal olarak yazılıyor..Abes,kelime anlamı olarak boş şey demektir.
İştigal kelimesi ise meşgul olmak demektir.
Arapçada t harfi atılır,çok bir mana ifade etmez..Dolayısıyla iştigal kelimesindeki t'yi atarsak geriye ş ,g, l sessizleri kalır.Meşgul kelimesindeki sessizlerle m harfi hariç aynıdır.Yani iştigal kelimesi ile meşgul kelimesi aynı anlamı ifade eder,aynı kökten gelir..
Şimdi abesle iştigal kelimesini açıklayayım:Boş şeyle meşgul olmak demektir..
Saygılarımla..
-- http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz?hl=tr adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder