yorumu kim değerlendirecek hocalarım büyük yanlış yapıyorlar
19 Mayıs 2013 20:51 tarihinde DNZKRDG <karadagdeniz@gmail.com> yazdı:
Mutlaka sakıncaları da olacak bu yöntemin ama destek veriyorum. Her şeyi test gören öğrenci jenerasyonunu bir nebze olsun toparlayacağını düşünüyorum. Değerlendirme noktasında açık uçlu soruları en az 3 bilir kişi değerlendirmeli ve bu üç kişinin birbirinin verdiği nottan haberi olmamalı. Verilen bu üç değerlendirme puanının her bir soru için aritmetik ortalaması alınmalı... Sanırım YDS için de okuma/dinleme/yazma olayına da geçeceklerini duydum.--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz?hl=tr adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz?hl=tr adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder