18 Mayıs 2013 Cumartesi

Re: [TMOZ:630258] Murat Baştan Hocama

Sevgili Şahım;
Bana söylenmiş değil.
Ben, Murat Hocamın o sözleri ile başlayarak,
grubumuzun düzeyini düşük gören değerli öğretmenlerimizi, 
düzeyimizin yükselmesine katkı vermeye çağırdım.
Bir de;
"Muharrem abiye laf söyleyen lafında boğulur..."
Bu sözün, nereye çekersen oraya gider.
Bana."çenebaz" demiyorsun umarım.:))
Ben, "Hep doğru yerde durmaya çalışıyorum." diyorum.
O zaman, savunmak kolay oluyor.
Hak doğrunun yardımcısıdır.
Özel mesajımı görmedin sanıyorum.
Sevgiler. 


18 Mayıs 2013 20:04 tarihinde M.Şah EKİN <msekin21@gmail.com> yazdı:
Ben bu mesaj içeriği ile ilgili bir şey kaçırdım galiba!..
Muharrem abiye laf söyleyen lafında boğulur...


18 Mayıs 2013 17:53 tarihinde Yaşar ŞENCAN <quassifreak@gmail.com> yazdı:



İnsanın aklı kadar edebi, edebi kadar ederi vardır



2013/5/18 Hasan ILGAZ <hasanilgazz@gmail.com>
Muharrem hocam arkadaşın adına başlık açarak onur bahşetmiş 
arkadaşı tanımıyorum 
hak ediyor mu bilmiyorum ama 
yukarıda ki mesajı ilk gönderdiğinde de hoş bulmamıştım
şimdi okuyunca da kötü hissettim.
burada bilgisi birikimi paylaşımlarıyla her türlü övgüyü hakeden 
bir sürü değerli hocam varken ve bu tarz bir yaklaşımda bulunmazken 
yeni üye olmuş bir arkadaşın seviyesi ne olursa olsun 
bu tarz sözler sarfetmesi yakışıksız olmuş.
öğretmenlerimizin seviyesine gelince 
ülkemiz gerçekleri ortadadır
dünya çapında değerli öğretmenlerimiz olduğu gibi 
öğrenci seviyesinin gerisinde olan öğretmenlerimizde tabi ki var. 
üye olduktan sonra kendimdeki gelişmeyi düşünürsem 
tmoz tüm arkadaşlarımız için çok büyük bir fırsattır. 
olumsuz yaklaşımlarla öğretmenlerimizi gruptan soğutmak yerine 
elimizden gelen katkı yapılırsa eleştirdiğimiz seviye çok çok 
yukarılara çıkacaktır.. 
saygı ve sevgilerimle..

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz?hl=tr adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz?hl=tr adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 



--

YORUMLAMADAN YORMAYALIM

KOLAY diye birşey, ZOR diye hiçbirşey yoktur...


--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz?hl=tr adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz?hl=tr adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 

Hiç yorum yok: