23 Kasım 2012 Cuma

[TMOZ:571630] Re: 0 basit kesir mi bileşik kesir mi?

Merhaba,
Izninizle daha once de bu konu gectigi icin cevap yazma geregi duydum. Kesir basit tanimiyla bir butunun parcalarini tanimlamak icin kullandigimiz bir gosterim seklidir. Tam sayilar veya reel sayilar gibi bir kesirler kumesi seklinde bir alt kume tanimlama soz konusu degildir. Bu yuzden 1 ve 0 gibi sayilar butunun bir parcasi olmadiklarindan bir onceki cumlede tanimlanan kullanim alanina girmez. Sonuc olarak 0`i kesir olarak kullanamayiz. 2/4 kesir olarak kullanilabilir fakat 4/4 ile 0/4 kesir degildir. Ayni sekilde -2/4 kesir olarak kullanamayiz.
Tesekkur ederim
23 Kasım 2012 Cuma 10:35:18 UTC+2 tarihinde Mehmet K. yazdı:
0 ın basit veya bileşik kesir olması daha önce de tartışılmıştı ancak bir sonuç yok. Ustalardan bir yorum alabilirsek...

şimdiden teşekkürler

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Hiç yorum yok: