21 Kasım 2012 Çarşamba 23:05:10 UTC+2 tarihinde Hakanmath yazdı:
Sesli düşünecek olursam okullardaki öğretmenlerden istediği verimi alamayan bir bakanlık acaba o kurumu özelleştirmek isterse şartını alt yapısını hazırlarsa istediğini yapabilir mi?Yani okullar özelleştirilebilir mi
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder