rasim hocam özlettin kendini
[İng. fraction], [Alm. Bruch ] [Fra. fraction ] Birimin bir parçası. Bu parçanın bir katı, tamsayının bir başka tamsayıya oranı, rasyonel sayı... sözlük böyle diyor...
bende iki tam sayının payda sıfır değilken bir birine oranı diye biliyorum..:) yani kesir değil... irrasyonel sayıdır...
--
Farkli Olmak İstiyorsan FARKLİ Ol...
--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder