21 Kasım 2012 Çarşamba

Re: [TMOZ:571081] farklı ülkelerde öğretmenlik:)

aslında bu konu hakkında yazmayı düşünmüyordum ama zaten yeterince şükürcü bir toplumken daha da mı şükürcü olalım. murat hocam yazıyı yazmanızdaki amacı da bilmiyorum. diğer ülkedeki durumla da hiç oralarda yaşamayı düşünmediğim için ilgilenmiyorum. aldığım maaş geçinmem için yeterli değil.yeterli olmadığı için de olmasını istediğim kadar verimli olamıyorum.
ama şimdi biri de çıkıp diyecek ki senin aldığın maaşın yarısına çalışmaya razı üniversite bitirmiş öğretmen adayları var.
demek ki işveren sınıfı amacına ulaşmış:)

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Hiç yorum yok: