19 Kasım 2012 21:29 tarihinde Mrerkan007 <erkags@gmail.com> yazdı:
1.soru:Bir adam parasının yıllık %20 den diğer yarısını %30dan 6 faize yatırıyor.Süre bittiğinde %20 den yatırılan paradan alınan faiz %30 dan yatırılan paradan 8 bin lira eksik oluyor.Bankaya yatırılan toplam para kaç bin liradır. cvp 320 bin2.soru:Caner x lirasını yıllık %25 ten, lirasını yıllık %30 dan bankaya faize vererek yıl sonunda toplam 42 bin faiz geliri elde ediyor.Caner,(x+y) lirasını yıllık %28den faize vermiş olsaydı yıl sonunda yine aynı miktarda faiz geliri elde edecekti.Buna x kaç bin liradır cvp 60 binŞimdiden teşekkürler :)--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
--
Matematik bir yaşam biçimidir...
--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder