On 25 Eylül, 22:18, rıfat görgün <rgorgu...@gmail.com> wrote:
> tşk ler hocam.. sizlerden öğrendiklemiz..
> *Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)*
>
> 25 Eylül 2011 22:16 tarihinde yusuf arpacı <arpaci.yu...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
>
>
> > güzel çözüm rıfat hocam tebrikler
>
> > 25 Eylül 2011 20:31 tarihinde rıfat görgün <rgorgu...@gmail.com> yazdı:
>
> >> *Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)*
>
> >> 25 Eylül 2011 20:25 tarihinde Halit KAYA <halitkay...@gmail.com> yazdı:
>
> >> Emek harcayan arkadaşlara teşekkür ederim.
>
> >>> --
> >>>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> >> --
> >>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> > --
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder