devamını getiremiyordum doğrusu.. teşekkürler,
On 25 Eylül, 23:33, kemal aydin(ÖĞRETMEN) <muk...@gmail.com>
<muk...@gmail.com> wrote:
> şöyle
>
> 25 Eylül 2011 23:30 tarihinde fibonacci <mehmet...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> > sağ alt köşedeki açı 80 derece verilirse nasıl mümkün peki??
>
> > sağolun..
>
> > On 25 Eylül, 13:06, barbaros gur <bhgu...@gmail.com> wrote:
> > > sağ alt köşedeki açı 80 verilirse veya sorulan açı 160 verilip sağ alt
> > köşe
> > > sorulursa mümkün..
>
> > > iyi pazarlar dilerim
>
> > > 25 Eylül 2011 12:11 tarihinde mehmet kur <mehmet...@gmail.com> yazdı:
>
> > > > merhaba
> > > > yardımcı olursanız sevinirim
> > > > sağolun
>
> > > > --
> > > >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> > > --
> > > İradene hakim, vicdanına mahkum ol...
>
> > --
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> --
> *Edep ilimden önce gelir. Gavsi sani(ks)*
>
> *EY yolcu!!!
> kalbin hallarini bil !
>
> bil ki kalp ikidir, biri kalbi hayvani diğeri kalbi insanidir
> biri bir et parçası,diğeri ikidünya mutluluğunun anahtarıdır. (Ş.N (k.s))
> *
>
> adsız.JPG
> 32KGörüntüleİndir
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder